Avatar billede krustytk Nybegynder
09. september 2003 - 22:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Start af program fra web- side?

Hey alle...

Jeg sidder og er ved at lave en "intranet" side til mig selv mest sådan for sjovm men nu er jeg desværre ikke den store kodehaj! kan en del html og meget meget lidt asp.

min tanke var sådan at jeg ville lave en side hvor jeg via active desktop kan åbne f.eks outlook eller en internet explorer ovs. get it?

problemet er at hvis jeg prøvet det i normal hmtl som jeg lidt håbede på jeg kunne kommer den frem og tilbyder mig at downloade outlook.exe er det er jo ikke planen.. jeg kan så godt sige open og så starter den outlook men det er ikke helt tilfredsstillende...

er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede krustytk Nybegynder
10. september 2003 - 10:10 #1
anybody?
Avatar billede krustytk Nybegynder
11. september 2003 - 15:28 #2
Hmm fandt ud af det.
Avatar billede dimle Nybegynder
21. december 2006 - 18:53 #3
Okay... hvordan gjorde du????
Avatar billede krustytk Nybegynder
21. december 2006 - 20:16 #4
Hmm... ja... nu ska du høre... jeg droppede planen... det kunne ikke lade sig gøre... så vidt jeg husker... :S

Nu er det jo godt nok efterhånden over tre år siden jeg havde problemet så kan godt være jeg husker forkert.