Avatar billede pyromaniac Nybegynder
23. december 2000 - 16:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FIND - TV CAPTURE SOFTWARE

Jeg har et AVER-MEDIA TVcapture kort.

Findes der andre programmer hvor man kan optage TV ind på videoen
Avatar billede msmows Nybegynder
24. december 2000 - 00:28 #1
Ja, det gør der da, dog er det grabberprogram der følger med kortet nok det eneste der umiddelbart fungerer. Avermedia-kortet er bare ikke lige verdens bedste til det brug. Der grabbes fra tvtuneren i en så høj kvalitet at det når lagt over på videobånd er til at holde ud til at se på. De skal se efter Matrox, Ati, Hauppage, Pinnaccle for at få en ordentlig kvalitet.
Avatar billede matrix25 Nybegynder
26. december 2000 - 00:59 #2
prøv at bruge nanodvr
Avatar billede manon Nybegynder
26. december 2000 - 01:12 #3
hvad er \"nanodvr\"??
Avatar billede matrix25 Nybegynder
27. december 2000 - 18:42 #4
det er tv capture software
Avatar billede pyromaniac Nybegynder
02. januar 2001 - 22:24 #5
Hmmm Jeg har fundet et bedre TV kort program - Men tak for hjælpen alligevel
Avatar billede manon Nybegynder
02. januar 2001 - 23:09 #6
pyromaniac >> Måtte jeg spørge hvad du fandt, da jeg også leder efter et godt program :-)