Avatar billede zaydn Nybegynder
09. september 2003 - 21:51 Der er 5 kommentarer

Gemme-funktion.

Hej!

Er der nogen der kan løse dette...?

Jeg leder efter en gemmefunktion, som fungerer på følgende måde.
Der skal være et textfelt og en gennemse-knap. Brugeren klikker på gennemse-knappen og vælger den sti hvor et word-dokument skal gemmes(som under en installation af et hvilket som helst program!!!). Den valgte sti bliver indsat i textfeltet...

Var det noget for jer eksperter...  :o)
Avatar billede driis Nybegynder
09. september 2003 - 21:57 #1
Du kan bruge en CommonDialog.
Avatar billede joern Nybegynder
10. september 2003 - 00:20 #2
hej.
Er det nu igen et af de dér VBA-spørgsmål?  Eller er det VB.

M.v.h.  Jørn
Avatar billede zaydn Nybegynder
10. september 2003 - 07:59 #3
VB
Avatar billede martin_moth Mester
10. september 2003 - 08:23 #4
Brug commondialog, som driis har sagt. Se fx. www.eksperten.dk/spm/211481
Avatar billede joern Nybegynder
10. september 2003 - 09:13 #5
Hej.

Dette eksempel er fra et projekt, var-navne laver du vel selv?

Private Sub knfindfil_Click()

  cmd.filter = "Alle Filer (*.*)|*.*| Jpg-billeder (*.jpg)|*.jpg|"

  ' Specify default filter
  cmd.FilterIndex = 2
  cmd.ShowOpen
  txtdata(23).Text = cmd.filename
  labhuskgem.Visible = True
End Sub

M.v.h.  Jørn