Avatar billede adrhdk Nybegynder
09. september 2003 - 21:01 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Logo ønskes omtegnet / redesignet. 400 kr til vinderen

Hejsa,
Jeg skal have fikset et ganske forfærdeligt eksisterende logo så det bliver brugbart.

Farve, Mørkegrøn + transparent
Format:32*32; 48*48; 72*72 og 256*256 pixels.

Den eksisterende katastrofe befinder sig her www.hjelmslund.dk (Nederst til venstre). Den klodsede HE kombination...

Det skal benyttes på hjemmesiden, breve og visitkort, samt evt. som dekoration på elektronikkasser.

Da det eksisterende logo allerede er benyttet, skal det nye ikke være alt for afvigende, men bare gøres lettere, anderledes, lidt hi-tech agtig.

Skal bruges 14. september :-)

Lad kreativiteten udfolde og udholde sig, og på forhånd tak for indsatsen,

Adrian Hjelmslund
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
09. september 2003 - 22:21 #1
Mit forslag har jeg lavet ud fra den betragtning at en elektron i et atom betegnes med et lille "e" og svæver rundt omkring atomkernen. Jeg har dog undladt at bruge klichéen med at tegne dens bane, men blot vist et "e" - nærmest opløftet i en potens (som også er meget brugt indenfor elektronik - har selv arbejdet professionelt med det) for bogstavet H.

Jeg har ændret en smule på det øvrige layout, for at det hele passer bedre sammen. Baggrunden på sitet var alt for markant i forhold til indholdet, så det har jeg tonet ned. Jeg ville iøvrigt elske at lave et professionelt og stilfuldt site til jer - har I overvejet at få det gjort? Hvis I klikker på selve logoforslaget jeg har lavet, kan I se hvad jeg ellers har lavet til andre kunder såsom Grundfos, DBU, Morsø osv. I er mere end velkomne til at henvende jer, så skal jeg give jer et fornuftigt prisoverslag.

Nå, her er mit forslag:
http://www.larsholmgaard.dk/hjelmslund/
Avatar billede rangerbs Nybegynder
09. september 2003 - 22:31 #2
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
09. september 2003 - 22:45 #3
A'hva? Begge er accepterede? Betyder det så 200 dask til hver? :-D
Avatar billede adrhdk Nybegynder
09. september 2003 - 22:48 #4
-> Holmgård

Flot Logo, men problemet er at jeg skal bruge det bl.a. på monteringskasser, hvor der ikke er mulighed for detaljeret grafik. Skal bruges ned til 1*1 cm størrelse, og med dårlig prægnings/tegnings faciliteter. Det er derfor det skal kunne fitte i en 32*32 pixel opløsning.

Kiggede lidt rundt på din site, og det er nok ikke sidste gang vi krydser spor.
Er iøvrigt enig i siten er lidt tung generelt, og det hele behøver en lille update.

-> Ranger
Mmm...hvordan skal jeg nu sige det ;^)
Det er ligeså kantet som mit eget jeg allerede har. Den skæve vinkel var ellers en sjov ide.
Avatar billede adrhdk Nybegynder
09. september 2003 - 22:49 #5
Lol....accepteret som kvalificerede indlæg :-)
Avatar billede adrhdk Nybegynder
09. september 2003 - 22:57 #6
Hjælp! Nu faldt 10 øren :-/
Kan man ikke rette i tråden når man har jokket i spinaten?

Adrian
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
09. september 2003 - 23:16 #7
Helt fint - sådan noget er godt at vide (det med de dårlige prægnings faciliteter). Jeg har prøvet at skalere den ned i størrelse og det synes jeg egentlig virkede fint, men hvis præcisionen ikke er til det, så duer det selvfølgelig ikke.

Nope, man kan desværre ikke rette i indlæg herinde - hvilket jeg egentlig også tror er bedst i de fleste situationer. Denne er så desværre ikke en af dem! ;-)

Pyt, der er ingen skade sket. Jeg tror du er nødt til at oprette spørgsmålet igen, så andre kan svare også. Jeg kan desværre ikke levere flere logoer i aften - har en større programmeringsopgave jeg skal have gjort færdig.

Du er meget velkommen til at henvende dig, mht. webdesign og hvad I ellers kan bruge af grafik. Har du forresten prøvet at gå ind på "My Playground" sektionen og trykke på den lille bitte knap nederst til venstre, under sitet? Der kommer en lille hvide cirkel kørende engang i mellem. Den printplade der kommer frem, med led-tallene (en besøgstæller) er 100% lavet fra bunden i 3D. Det kunne være RIGTIG fedt at lave en printplade og bruge den til jeres site...
Avatar billede tt-dk Nybegynder
09. september 2003 - 23:24 #8
vil da også lige komme med et bud ;-)

http://www.websolutions.dk/he/forslag.jpg
Avatar billede adrhdk Nybegynder
10. september 2003 - 00:13 #9
Follow-up tråd er lavet her http://www.eksperten.dk/spm/399117 da denne gik lidt i fisk. Nå, nu ved jeg hvad "accepter svar" knappen er til :-}

-> Holmgard

>Det kunne være RIGTIG fedt at lave en printplade og bruge den til jeres site...
Heh-heh..det ku du li' :-p
Det er en genial ide (men knappen var godt nok svær at få øje på), men jeg kan langt bedre lide det simple design, som http://www.larsholmgaard.dk/office/index.htm
Der er dels min personlige smag, samt hvad der er normen indenfor elektronik branchen der får mig til at søge hen mod det lettere og mere stilrene design.

Tak for indsatsen og held og lykke med programmeringen. Har selv 3 hårde uger for mig, med arbejde til 2 om natten dage :-(

-> TT / Websolutions.

Logo har stadig det kantede + for kompliceret.
Til gengæld fed ide med stregkode / navn kombination. Vender måske tilbage senere vedr. dette.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
10. september 2003 - 00:37 #10
>Det er en genial ide (men knappen var godt nok svær at få øje på), men jeg kan langt bedre lide det simple design, som http://www.larsholmgaard.dk/office/index.htm
Der er dels min personlige smag, samt hvad der er normen indenfor elektronik branchen der får mig til at søge hen mod det lettere og mere stilrene design.

Det var også præcis planen med at jeg har lavet 2 afdelinger / indgangsvinkler til mit site. Min styrke er min kreativitet og det faktum at jeg skaber alt fra bunden - det er dét jeg viser med "My Playground" sitet, som er mest henvendt til fx. spilfirmaer osv.

'My Office' er netop specifikt til den anden grøft, altså mere traditionelle/konservative firmaer. Jeg begyndte, overraskende nok, at få en del henvendelser fra netop IT firmaer, advokatbureauer osv. som måske nok ville stejle overfor at blive mødt af en 3D cowboy på en hessian baggrund, mens spilindustrien har den direkte modsatte opfattelse.

På denne måde skræmmer jeg ingen væk.

Og ja, knappen ER sgu svær at finde! Det er netop meningen - det skal kun være nogen af mine besøgende der opdager den, men de skal til gengæld også overraskes med en 'belønning' i form af lækker grafik...

Nå, back to coding. Og god vind til dig de næste 3 uger - jeg har forøvrigt sendt en mail til electronics@hjelmslund.dk med et vedhæftet 3D billede... tænkte du muligvis ville se det! ;-)