Avatar billede bigbang Nybegynder
09. september 2003 - 20:29 Der er 7 kommentarer

Compact Flash

Er der nogle der ved hvor man kan finde nogle billige compact Flash kort til digitale kamera. Jeg går efter 256 mb, har indtilvidere set dem til lidt over 500 kr.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. september 2003 - 20:32 #1
Det er godt nok billigt! Men du kan søge på www.edbpriser.dk.

/per
Avatar billede bigbang Nybegynder
09. september 2003 - 20:35 #2
Det er er der jeg fandt et kort til den pris, men jeg ved de har kostet 400, - for et stykke tid siden. Er der andre steder?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. september 2003 - 20:59 #3
Du får ikke mere end du betaler for, og billige kort er langsomme kort.

7per
Avatar billede tumben Novice
09. september 2003 - 23:49 #4
er der nogle steder hvor man har lavet test af forskellige CF kort...for jeg tror at mange af de kort i virkligheden er precis de samme kort ...bare med forskellige mærker udenpå..og derfor behøver pris og kvalitet ikke nødvendigvis at hænge sammen...så jeg hører også gerne hvor der er billige kort
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. september 2003 - 00:19 #5
tumben>Nu er det bare sådan at prisen, og hastigheden hænger sammen med køb af et CF kort.
Men det har ingen betydning, hvis du har et billigt digitalkamera i forvejen. Og den type
kameraer kan sjældent klare mere end et 128 MB kort.

/per
Avatar billede tumben Novice
10. september 2003 - 00:27 #6
ja DU siger det hænger sådan sammen...jeg siger ikke at det er forkert MEN.det er derfor jeg spørger om der evt var nogle tests der underbyggede det....jeg har et nikon coolpix 990 :-)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
10. september 2003 - 07:56 #7
Må give tumben ret. Meget af det billige hardware kommer fra samme producent, og får så bare sat et andet navn på. Bedste eksempel må være en Kiss dvd afspiller med DivX, den eneste jeg har hørt om. Den har Kiss dog lavet som OEM produkt, så andre firma'er kan smide deres navn på fronten.
Men den type hardware kan for det meste altid genkendes, ved at prisen på produktet ikke svinger meget.

// WebmDK - Sony CyberShot DSC-P52