Avatar billede @ Nybegynder
09. april 1999 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mail liste

Jeg har fundet en mail liste på http://netcoders.dk, men man skal have JMail. Er der nogle der kan skrive den om så man kan bruge ASP Mail. Man skal kan bruge mail listen fra www.subnet.dk
Avatar billede asp Nybegynder
09. april 1999 - 14:44 #1
Er det ASP Mail fra Flicks?
Avatar billede asp Nybegynder
09. april 1999 - 14:58 #2
Jeg vil gerne omskrive maillisten, hvis det har interesse.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 1999 - 19:11 #3
Hvis du gider det, er jeg også interesseret! min e-mail er: overload@get2net.dk

Skal du slet ikke have noget for det..?
//overload
Avatar billede @ Nybegynder
09. april 1999 - 19:17 #4
Min mail er: Jesper@vels.dk
Avatar billede Dan Nim Seniormester
09. april 1999 - 20:27 #5
arr.

Jeg har lavet en 100% færdig mailing liste, den kan findes på www.netcoders.dk under source !

NB. Du skal kunne bruge JMAIL på serveren for at kunne bruge listen !
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
09. april 1999 - 22:56 #6
Er det ikke lige det han siger, at Jmail ikke findes på subnet's server, det eneste mail component han kan bruge er ASP Mail.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 1999 - 00:59 #7
Har omtalte mailliste både slet+tilføj og Administration???

Eller er det kun en halvfærdig pakke med et send option??
Avatar billede asp Nybegynder
10. april 1999 - 12:45 #8
Så er maillisten klar til offentlig beskuelse og download på følgende adresse

http://www.activeserverpages.dk/aspdigital/studies/mailliste.asp

mvh

Dennis Knappe
info@activeserverpages.dk
Avatar billede doubleclick Nybegynder
11. oktober 1999 - 13:02 #9
jeg kunne godt bruge en mailfunktion, men mangler en der kan lave det for mig.
Det skal være sådan, at man skriver en besked online, og sender den til en gruppe eller enkelte personer...uden at de kan se de andres adresser !!!

mvh
DoubleClick
icq 36311183