Avatar billede munken2 Nybegynder
09. september 2003 - 19:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nogen der vil lave et logo/banner?

Hej jeg søger en der vil lave et logo til min hjemmeside (den er ikke oppe og køre endnu). Der er frit slag for fantasien der skal være lidt grå eller blå farver og med teksten AMDATA. Det er til en fremtidig IT-Virksomhed.

Jeg kan ikke byde penge, men der gives gode point for det rette logo.
Hvis arbejdet er godt vil der måske komme flere aflønnede opgaver senere.

Jeg kan fanges på anders@munksgaard.it
eller her i indlægget.

MVH
Anders
Avatar billede nufan_us Nybegynder
09. september 2003 - 21:09 #1
Du siger IT-virksomhed, men kan du sige hvilken type IT-virksomhed??
Hvad kommer den til at beskæftige sig med?
Avatar billede munken2 Nybegynder
09. september 2003 - 21:31 #2
Fremstilling af hjemmesider, ITSupport til virksomheder og private samt salg af HW og SW
Avatar billede cdc Novice
09. september 2003 - 22:14 #3
undskyld jeg siger det, men fremstilling af hjememsider, har også noget med den grafiske brugerflade at gøre.......hvordan vil i klare det problem sener ? Når i spørger os på eksperten efter et logo ?
Avatar billede munken2 Nybegynder
10. september 2003 - 06:54 #4
Grafisk brugerflade er intet problem, det er derimod at få lavet et pænt logo, derfor vil du også se i teksten at personon kan forvente aflønnede opgaver hen ad vejen, hvis der opstår et godt samarbejde. Hvis du har lavet hjemmesider før vil du også vide at design af logo og programmering intet har med hinanden at gøre. Desuden er det altid en rigtig god ide at "outsource" de ting man er mindre god til.

Hvis der er nogen der er seriøse med dette lille projekt må de gerne kontakte mig.

MVH
Anders
Avatar billede cdc Novice
10. september 2003 - 10:24 #5
Munken--> Din kommentar om at hvis jeg har lavet hjemmesider før, er mangel på viden om mig, men lad det være.
Jeg mener selv at design af logo, brugerflade og programmering af en hjemmeside hænger meget sammen, der er vi meget uenig.

Og ja jeg er enig i at det med at "outsource" det man er mindre god til, er en god idé, så der er vi enig.

Skal logoet kun bruges til hjemmeside ?

/cdc
Avatar billede cdc Novice
10. september 2003 - 10:31 #6
og lige en ting til, skal det være et logo eller et topbanner, nu tænker jeg på størrelsen
Avatar billede munken2 Nybegynder
10. september 2003 - 16:02 #7
Det skal være et topbanner.

Anders
Avatar billede munken2 Nybegynder
10. september 2003 - 18:21 #9
Det ser skide godt ud, jeg vil meget gerne bruge den første.
Avatar billede Kengun Praktikant
10. september 2003 - 21:30 #10
giver du mig nogle points, så fjerner jeg mine klistermærke. Og du kan have begge :)