Avatar billede worsoe Nybegynder
09. september 2003 - 17:43 Der er 5 kommentarer

Hvordan forbinder jeg min mobil til comp vedhjælp Bluetooth

Jeg har en sony ericson t610 som jeg gerne vil havde til forbinde til internettet vedhjælp af Netværk access

Mvh.

worsoe
Avatar billede makman Nybegynder
09. september 2003 - 18:01 #1
Du skal have en bluetooth receiver koblet til din PC... Så søger din mobil med blæuetooth efter den nærmeste reciever, (Kunne f.eks være høretlf) men her pc'ens receiver... Så skulle den være klaret ;)
Avatar billede worsoe Nybegynder
09. september 2003 - 18:07 #2
Det jeg mener at jeg gerne vil forbinde min telefon til internettet f.eks gennem bluetooth så jeg kan browse fra min mobil gennem mit adsl
Avatar billede falck Nybegynder
07. oktober 2003 - 10:38 #3
Du kan ikke gøre det via ADSL den kører jo med sit eget DSL modem, men du skal bruge en Bluetooth dongle(Jeg bruger Acer Class 1)og når du har installeret, skal du parre Tlf. med PC.Derefter tilføj Dial up networking og derefter tjek at blurtooth modem er installeret på listen.Og så er det ellers bare at taste din opkaldsprofil akkurat som når du laver den med traditionelt netværk via modem, og vupti så er du på!!

Mvh. Falck
Avatar billede falck Nybegynder
07. oktober 2003 - 10:43 #4
Sorry , jeg har vist misforstået.Det er muligt du kan gøre det hvis du anskaffer en Bluetooth Acsess point der overholder IEEE 802.11 standarden og kobler den på din upload via hub eller router.

Mvh. Falck
Avatar billede smulan Nybegynder
02. november 2003 - 10:21 #5
Hej alla. Kan ni hjälpa mig også .Forsöker att koppla en mac med virtuel pc med en nec 606 mobil med usb.Findes der bluetooths til mac også og hur gör jag.