Avatar billede geshelg Nybegynder
09. september 2003 - 15:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

WinWP hænger ved opstart

Hej
Efter en opdatering af styresytem hos ms, er min maskine begyndt at hænge når den starter. Efter skærmbillede med ikoner etc er indlæst går hele processen i stå i 2-3 min, hvorefter det hele fortsetter. Herefter fungerer maskinen som normalt
Problemet er det samme om maskinen står alene eller er koblet på netværk.
Findes der en logfil eller et log prog som kan oplyse hvad maskinen laver i den tilsyneladende "døde" perode?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. september 2003 - 15:25 #1
Hent BootVis xp og lad den optimere din computer:

http://www.webguider.dk/VisArtikel.aspx?id=128
Avatar billede chalde Seniormester
09. september 2003 - 15:27 #2
prøv start->kontrol panel->administartion->logbog (mener jeg, sidder ikke ved min egen, og kan ikke præcis huske det)
Avatar billede magictouch Nybegynder
09. september 2003 - 15:40 #3
jacobclausen> microsoft har den ikke mere!
http://www.eksperten.dk/spm/398657
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. september 2003 - 15:45 #4
Ahh tak for informationen
Avatar billede magictouch Nybegynder
09. september 2003 - 16:01 #5
Det er bare underligt, ikk´
Godt de findes som zip hist og pist
Avatar billede geshelg Nybegynder
10. september 2003 - 09:30 #6
Tak for henvisningen til Bootvis. Årsagen var en "gammel symevent.sys" fra NU som fik en 16 bit apl. til at hænge.