Avatar billede aslan Nybegynder
09. september 2003 - 15:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Front-end og dokumentation til oracle?

Hvor kan jeg finde en ordentlig front-end(ligesom phpMyAdmin til mysql) og dokumentation til oracle ? Jeg bruger oracle version 9i.
Avatar billede keysersoze Guru
09. september 2003 - 15:20 #1
mht dokumentation vil det måske være en idé at kontakte Oracle selv - det findes jo kæmpe bøger om alt fra SQL til selve opbygningen og der kan de nok bedst hjælpe.

Jeg mener at der med oracle følger "Enterprice Manager Console" som kan bruges - ellers vil jeg mene at programmet "TOAD" er det klart bedste til Oracle
Avatar billede teepee Nybegynder
09. september 2003 - 15:30 #2
Kan du ikke finde det meste dok. her?

http://otn.oracle.com/products/oracle9i/content.html
Avatar billede aslan Nybegynder
09. september 2003 - 22:04 #3
Tak Toad er lige hva jeg skal bruge...