Avatar billede ettrups.dk Nybegynder
09. september 2003 - 13:11 Der er 8 kommentarer

Vurder ligesom på http://www.solutions2all.dk/

Jeg vil gerne have sådan et vurder system som de har på http://www.solutions2all.dk/source_show.asp?id=281 tjek dette links der det som jeg søger den som giver mig et der ligner nok eller mener om det får 200 får det
/hilsen ettrups.dk
Avatar billede iblarsen Praktikant
09. september 2003 - 13:53 #1
Ser godt ud - jeg kan specielt godt lide dit farvevalg.
Avatar billede ettrups.dk Nybegynder
09. september 2003 - 13:59 #2
Hvad???
Avatar billede cdc Novice
09. september 2003 - 17:32 #3
kan du ikke bare downloade den som er der?
Avatar billede ettrups.dk Nybegynder
11. september 2003 - 18:50 #4
Nej
Avatar billede predict Nybegynder
06. juli 2004 - 23:51 #5
Oki Etrrup, hvad fuck er det du ikke fatter??
Du har 5 åbne spm, hvoraf de 3 er de samme!! skønt du er blevet mindet om at det er lort iflg. exp regler.

Du tror du kan få hele verden, i 12 eksemplarer og derefter vælge den bedste, for prisen af læsø!

Fat det, du får INGEN til at hverken programmere dig et forum eller lave et flot design, hvis du ikke vil betale for det!

Hav tiltro til folks referencer, og vælg den du synes præsenterer sig bedst. Derefter kan du jo aftale med ham/hende hvad prisen er for hans/hendes arbejde og om der eventuelt kan 'pruttes' eller byttes lidt.
Det eneste du får ud af det her er ingenting!

\Predict/
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
06. juli 2004 - 23:53 #6
det tætteste du kommer på at jeg giver dig et sådant system er at jeg giver dig linket til www.hotscripts.com
Avatar billede cdc Novice
07. juli 2004 - 09:24 #7
prøv at se datoen, tror ikke det sker mere her i spørgsmålet :o)
Avatar billede rasm Nybegynder
07. juli 2004 - 09:27 #8
ettrup.dk jeg kan lave det til dig kan du vente en time?, jeg begynder først når du svarer:)