Avatar billede imakeweb2u Nybegynder
23. december 2000 - 00:38 Der er 13 kommentarer

site tjek please

Jajajjajaja det er rosenberg her jeg skal bare lige spørge om om i ikke gider give lidt feedback på www.jrosenberg.subnet.dk der er kommet nyt design
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. december 2000 - 00:45 #1
Jeg kan godt lide din menu, men den er lidt tung.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. december 2000 - 00:46 #2
Dine \"partnere\" fylder for meget på skærmen synes jeg.
Avatar billede blood Nybegynder
23. december 2000 - 01:03 #3
Meget pæn side du har fået lavet denne gang :-)

Men som der er sagt er din menu meget tung måske burte du lave den i flash istedet

men jeg vil give din side 10@13

--<<Blood>>--
Avatar billede parazite Nybegynder
23. december 2000 - 01:14 #4
Menuen er for tung. Fjern partnerne på forsiden - du skal ikke tjene penge på din firmaside. Fjern tælleren - den er den eneste grund til at siden scroller i 1024 * 768, og den tager en krig at loade. Kør ALLE sider gennem en stavekontrol - det ser ud af helvede til. Lad være med at linke til sider du ikke har lavet (Flash-sektionen). SMS, Links og Søg hører heller ikke til på en firmaside.

Alt for denne gang...

- Parazite
Avatar billede parazite Nybegynder
23. december 2000 - 01:16 #5
Og titlen skal vel ikke være index.gif?
Avatar billede bang-kruse Nybegynder
23. december 2000 - 11:57 #6
Under Webdesign er der en forkortelse \"str\", skriv ordene fuldt ud det virker forkert at støde på en forkortelse i den tekst.
Det er vigtigt at få siderne gennemgået for stavefejl og lignende, da fejlfri stavning betyder en del når man læser en hjemmeside, især hvis det er meningen man skal bestille en vare hos det firma.
Det er ellers rigtig flot, blot synes jeg det virker forkert på den side med reklamerne, den \"stikker af\" fra resten på en måde.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
23. december 2000 - 13:44 #7
Gode råd:

Fjern reklamerne, det virker ikke proffesionelt.
Lav siden så den kan ses i 800x600, der er andre end mig der bruger det.

Ellers pænt logo, simpel side, måske har de dæmpede farver brug for et eller andet til at bryde kedsomheden.

Nogle af dine flashlinks virker ikke.

/Andreas
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. december 2000 - 02:11 #8
pæn side. dog kunne den nok trænge til lidt klarere tekstfarver.

Ta og skriv til admin og kom af med den der rosenberg bruger der stadig ligger og spøger og nedsætter din troværdighed.
Avatar billede christian-s Nybegynder
27. december 2000 - 12:27 #9
det ville hjælpe meget hvis du fjernede siderne partnere og sms, da det vel egentlig ikke har noget med præsentationen at gøre, eller...?
Avatar billede Kengun Praktikant
15. februar 2001 - 12:56 #10
Hva med å benytte frames? Ved å ha menyen i en frame og resten av siden i en annen frame så kan menyen ligge fremme hele tiden (uten at den går bort og kommer igjen).
Avatar billede bang-kruse Nybegynder
16. februar 2001 - 08:00 #11
Prøv at flytte datoen lidt så måned kommer til at stå på samme linie
Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. marts 2001 - 11:14 #12
Er det ved at være lukketid?
Avatar billede alh Nybegynder
01. april 2001 - 21:16 #13
tag dig nu sammen og luk dine spørgsmål!!!