Avatar billede kasperks Nybegynder
09. september 2003 - 10:37 Der er 3 kommentarer

MSXML2.serverXMLHTTP æøå

Hej,

Jeg har lidt problemet med æøå og MSXML2.serverXMLHTTP som jeg håber i kan hjælpe mig med....

Jeg gør følgende :

url = "http://server?xml="
url = url & "<?xml version=""1.0"" encoding=""iso-8859-1""?>"
url = url & "<testtag>bæk</testtag>"

Set objHttpReq = Server.CreateObject("MSXML2.serverXMLHTTP")
objHttpReq.SetTimeOuts  5000, 5000, 5000, 10000
objHttpReq.Open "POST", url, False
Call objHttpReq.Send()

Når jeg modtager det på min server ser <testtag> sådan her ud <testtag>*b&#9500;ªk</testtag>

Håber i kan hjælpe
/Kasper

Da det er meget vigtigt jeg får løst dette problem asap giver jeg 200 point for et rigtigt svar :)
Avatar billede kasperks Nybegynder
09. september 2003 - 10:40 #1
aargh... indholdet af test tagget kan jeg ikke skrive her, men det er

*b[sjovttegn]k
Avatar billede medions Nybegynder
09. september 2003 - 11:56 #2
Prøv at indsæt denne i toppen af dit dokument:

<%
Response.ContentType = "text/xml"
%>

//>Rune
Avatar billede kasperks Nybegynder
09. september 2003 - 13:27 #3
Det kan jeg ikke, det er i loggen på min server jeg kan se hvad jeg modtager, ikke på en asp side :(