Avatar billede jacobs1 Nybegynder
09. september 2003 - 09:16 Der er 4 kommentarer

hvorfor kan mit flash program lige pudselig ikke lave projector

hvorfor kan mit flash program ligepudselig ikke lave projector filer længere.
hver gang jeg trykker publish >> projector kommer der bare et hvid popup vindur?

i dettet hvide popup vindur, kan jeg så vælge open også stien til min .swf fil også kom jeg se det som projector filen ville se ud????

Håber der er nogle der kan hjælpe!
Avatar billede jacobs1 Nybegynder
09. september 2003 - 11:04 #1
lige en kommentar!

Når jeg trykker på .swf filen, tror den at den er porjector filen.. men andre ord alle fscommand actions virker på .swf filen fullscreen osv.

men den skal jo lave en projector fil med plyer osv samlet??
Avatar billede jacobs1 Nybegynder
09. september 2003 - 11:04 #2
player skulle der stå
Avatar billede t0b1a5 Nybegynder
11. september 2003 - 19:35 #3
Prøv at hente dll filen FPA.dll fra Macromedias hjemmeside!
Avatar billede jacobs1 Nybegynder
11. september 2003 - 23:36 #4
mange tak for svaret.. men nu har jeg kigget efter den under support siderne, men kan ikke finde filen. kan jeg lokke dig til at finde den og give mig et link?
Husk at lavdet som et "Svar"