Avatar billede imay Nybegynder
09. september 2003 - 00:51 Der er 8 kommentarer

Valg af styresystem

P.g.a. køb af nyt lydkort, har jeg været nødt til at skifte fra WIN98 (som kørte upåklageligt) til WIN98 SE. Det har imidlertid kun givet ballade. Nu er sps. : Skal jeg kaste mig ud i WIN XP Pro, eller skal jeg prøve WIN ME ? Eller skal jeg prøve få SE til at køre.

Jeg bruger min maskine til både arbejde (office-pakken), og meget til spil. Hvis jeg vælger XP kan jeg ikke længere køre mine gamle spil som f.eks. Thief og Deus Ex, og det ville jeg være ked af.

Hvad er jeres erfaringer med de forskellige OS ???
Avatar billede b_nice Nybegynder
09. september 2003 - 06:18 #1
Har du ny-installeret 98 SE eller har du opgraderet?
Avatar billede b_nice Nybegynder
09. september 2003 - 06:19 #2
...og hvilken form for "ballade" er der tale om?
Avatar billede waingro Nybegynder
09. september 2003 - 08:13 #3
Jeg kan klart anbefale Windows 2000 Pro eller Windows XP Pro. Jeg er system-tekniker og installerer mange maskiner samt fejlsøger. Disse 2 er klart de mest stabile. HUSK dog at køre WindowsUpdate efter installation af disse!
Avatar billede kxrider Nybegynder
09. september 2003 - 08:31 #4
Jeg vil også helt klart anbefale XP proffesionel, jeg har ikke hørt om nogle der har haft problemer med det.
Avatar billede waingro Nybegynder
09. september 2003 - 08:37 #5
kxrider>> Er det nu dig ekko igen?? mangler du en selvstændig mening???
Avatar billede b_nice Nybegynder
09. september 2003 - 11:58 #6
Jeg vil helt klart også anbefale 2000 PRO - men læs lige hvad manden skrev! - Han har gamle spil som han er usikker på vil fungere.
Avatar billede waingro Nybegynder
09. september 2003 - 13:26 #7
Jeg gamer selv en del, og har ikke fundet 1 eneste spil der ikke kan køre under 2000 som kunne køre på win9x. Så jep - kør du bare 2000
Avatar billede kxrider Nybegynder
12. september 2003 - 15:52 #8
-->Waingro. Jeg siger bare MIN EGEN mening om win XP.