Avatar billede newbeechristensen Nybegynder
08. september 2003 - 22:16 Der er 4 kommentarer

jeg kan ikke komme ind på enkelte sider

jeg har windows xp - det har altid virket, men pludselig kan jeg ikke komme ind på visse sider - feks.... bilsyn.dk. (surt når man skal til syn ikk) er der noget der er slået til (ungerne piller jo) eller va´?

Den melder DNS-fejl...

Alt andet virker og jeg har forsøgt på andre tidspunkter - kan godt komme ind på siden via samme forbindelse men på knægtens pc.

Virus - tror jeg ikke - har norton på og tjekker jævnligt...
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. september 2003 - 22:19 #1
Det kan være dns fejl, men prøv først at tømme din internet cache

funktioner - indstillinger - selt filer og slet cookies IE opføre sig ofte mærkeligt hvis cachen er fuld
Avatar billede newbeechristensen Nybegynder
08. september 2003 - 22:31 #2
har slettet alle filer og cookies i internetindstillinger - ingen forskel. hvad er dns-fejl ?
Avatar billede arlet Juniormester
08. september 2003 - 22:59 #3
Prøv at se om det her kan hjælpe : http://www.eksperten.dk/spm/385025
Avatar billede carstengp Nybegynder
23. januar 2004 - 23:07 #4
Hvad så newb... har du fundet ud af noget? :-)