Avatar billede yesyesok Nybegynder
08. september 2003 - 22:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

er det er opgave for dig

jeg mangler en som kan lave en fuld hjemmeside med login forum, news, og Design  på hjemmesiden. men jeg ikke give penge for det da jeg ikke har mulig hed for det men der for for du Copyright på coder og Design,og siden skal handle om warcraft-III hvis du ikke kender til den så har jeg nogle link's har http://www.warcraft.com og  http://warcraftiii.net/ det som jeg vil have er at det er  til den danske del af warcraft.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. september 2003 - 22:03 #1
Jeg kunne selvfølgelig godt, men har ikke lige tiden til det. Måske kunne du selv, mange af de elementer de sger findes som førdige gratus downloadable løsninger, der er rimelig lette at installerer.

Med ganske lille viden og hjælp fra eksperten, kune du faktisk lave det meste selv
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2003 - 22:08 #2
kontakt mig lige på questis@questis.dk
Avatar billede yesyesok Nybegynder
08. september 2003 - 22:22 #3
questis jeg her send en e-mail til dig hvis i kan give nogle link's til mig så skive dem