Avatar billede bjarneadsl Nybegynder
08. september 2003 - 21:39 Der er 7 kommentarer

OEM version

Efter at have formateret maskinen kan jeg ikke installere Word Perferct OEM version. jeg ved at der findes et lille program til at installere OEM Office. Findes der noget lignende til Word Perfect
Avatar billede bredker Nybegynder
08. september 2003 - 21:42 #1
kommer den med en fejl , siden den ikke vil instalere den igen
Avatar billede bjarneadsl Nybegynder
08. september 2003 - 21:45 #2
Ja den kommer med en fejlmeddelse og den er den samme på WIN 98 ME Og XP
Avatar billede bredker Nybegynder
08. september 2003 - 21:47 #3
hvad skriver den
Avatar billede bjarneadsl Nybegynder
08. september 2003 - 21:56 #4
I xp siger den ingenting og de andre kan jeg ikke huske, men jeg kan komme programmet i en anden maskine i morgen så kommer svaret
Avatar billede bredker Nybegynder
08. september 2003 - 21:59 #5
hvis du kommer med den fejlkode er det lidt nemmere at finde ud af hvad der er galt , så vi kan finde en løsning til at få det instaleret
Avatar billede bjarneadsl Nybegynder
08. september 2003 - 22:00 #6
Jeg har først fejl koden i morgen
Avatar billede bjarneadsl Nybegynder
09. september 2003 - 16:36 #7
Ingen fejlkode, den siger  setup har udført fejl i ( ukendt)