Avatar billede freya Nybegynder
08. september 2003 - 17:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ulovlig handling

Jeg har win 98
Er der en der kan fortælle mig hvad som er galt når jeg får skiltet frem når jeg læser særlige brevpapirer: Programmet har udført en ulovlig handling og afsluttes. I venstre hjørne står Msimn.
Avatar billede jinglebell Nybegynder
08. september 2003 - 18:21 #1
http://www.winhelp.dk/98o5.htm

Kunne være derfor :-)
Avatar billede jinglebell Nybegynder
08. september 2003 - 18:22 #2
Avatar billede freya Nybegynder
08. september 2003 - 19:02 #3
jeg har været inde på de to link men som jeg forstår det kunne det hjælpe at installere en nyere OE og IE men jeg har OE og IE 6.0 og der er vel ingen nyere?
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. september 2003 - 02:21 #4
ikke hvis du har installeret IESP1 + de andre opdateringer fra windows update
Avatar billede zooomah Nybegynder
09. september 2003 - 02:25 #5
windows har meget med de fejl... men en re-install gør det, og prøv så med win2k :D