Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 19:45 Der er 25 kommentarer og
4 løsninger

erotikmagasinet.dk

Hejsa.

Jeg vil gerne have jer til at vurdere http://www.erotikmagasinet.dk
Avatar billede hyperactive Nybegynder
22. december 2000 - 19:47 #1
Fungerer ikke
Avatar billede prodic Mester
22. december 2000 - 19:47 #2
Under Construction
The site you were trying to reach does not currently have a default page. It may be in the process of being upgraded.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try this site again later. If you still experience the problem, try contacting the Web site administrator.

00@13
Avatar billede Thomas Nybegynder
22. december 2000 - 19:48 #3
Under Construction
The site you were trying to reach does not currently have a default page. It may be in the process of being upgraded.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try this site again later. If you still experience the problem, try contacting the Web site administrator.

Tjah.. Måske du skulle lave lidt! (o:>*

//Thomas
Avatar billede Thomas Nybegynder
22. december 2000 - 19:48 #4
Se - DET kan man kalde cut\'n\'paste (o:>*
Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 20:01 #5
Det lyder, som om at den dns server I bruger ikke er blevet opdateret endnu. Hvad sker der hvis I siger http://www.erotik-magasinet.dk
Avatar billede prodic Mester
22. december 2000 - 20:04 #6
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Web-stedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.
Avatar billede Thomas Nybegynder
22. december 2000 - 20:06 #7
Får en \'denne side er hosted af BuyDomains.dk ...\'

//thomas
Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 20:10 #8
hmm. Det var da irreterende......
Avatar billede moenguy Nybegynder
22. december 2000 - 20:11 #9
Jeg syntes det er ok side ikke det ville design men den virker! Jeg kan ikke så godt lide farverne men det er ok.

grafik: 7@13
funktionel: 9@13
Helhed: 8@13
Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 20:11 #10
For den er ikke længere hosted af buydomains.dk
dk-hostmaster har rettet det for en uge siden eller sådan noget lign.
Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 20:43 #11
Jer der havde problemer, vil I prøve igen?
Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 20:44 #12
http://www.erotikmagasinet.dk
Jeg har opgraderet A redords på den gamle DNS
Avatar billede prodic Mester
22. december 2000 - 20:54 #13
stadigvæk :
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Web-stedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.
Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 21:03 #14
Jeg forstår det ikke.....
Avatar billede moenguy Nybegynder
22. december 2000 - 21:09 #15
Jeg kan altså godt se den!
Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 21:10 #16
Det er da altid noget.. Det tyder på, at din ISPs DNS er mere opdateret end de andres.
Avatar billede zhatten Nybegynder
22. december 2000 - 22:47 #17
Ja jeg kan også se den :)

Yakies den er mørk, skal den ikke lyses lidt op ?

Jeg kan scroll til sideni 800x600 :(

Siden må godt blive lidt hurtigere.

Hvorfor så mange chat rum ? der er overhovedet ingen nu, mon ikke du skal starte med 1 eller 2 ?

Få lavet et fedt logo.

- Zhatten
Avatar billede apollo69 Nybegynder
22. december 2000 - 23:01 #18
Her kommer siden med det samme, meget hurtigt.
Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 23:02 #19
Zhatten>> Ja scollingen er ikke godt. Jeg mente egentlig siden skulle være optimeret til 800x600 Det vil der blive lavet om på hurtigst muligt.

Ang. sidens fart, så vil det først blive optimeret, når siden står helt færdig. Jeg har dog ikke selv oplevet, at den er langsom.

Der er lavet så mange chatrooms, fordi der så er lidt for enhver smag.

Der bliver i øjeblikket arbejdet på et logo.

Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 23:03 #20
Er der forøvrigt nogen der har et link til en rimelig ny statistik omkring brugeres opløsning?
Avatar billede carpediem Nybegynder
22. december 2000 - 23:28 #21
Zhatten>> Siden skulle nu være optimeret til 800x600
Avatar billede repsac Nybegynder
23. december 2000 - 11:41 #22
Hmm så er den dårligt optimeret i hvert fald ...
Den er ca. 100px for bred (pr. øjemål).
Jeg har et program som du muligvis kan bruge når du skal se om størrelsen passer (sizer.exe 23kb). Hvis du er interesseret kan jeg da godt maile dig det.
Jo siden er lidt mørk.
Der er altså for mange chatrooms. Lav som zhatten også har antydet 1-2 chatrooms. Når du så har mange brugere kan du udvide og lave flere. Folk vil alligevel - uanset interesser - vælge det chatroom hvor der i forvejen er nogen. - Det er jo ikke sjovt at sidde og chatte med sig selv!
Ehh designet ... jo ... det er vel som du mener det skal være - jeg stiller mig neutral da dette jo er helt op til dig selv.
For mig loader siden helt fint. Hurtigere end eksperten i hvert fald. Aaarh jeg har engang set et program til IE som beregner loadtiden ved forskellige opkoblinger. Kan ikke lige huske navnet - kig på www.download.cnet.com!
Der mangler et banner som tydeligt siger at du befinder dig på erotikmagasinet.dk ...
Spalten til højre; \"I denne måned har vi valgt at fokusere på pornografien\" hører måske ikke til på en forside. Lad for Guds skyld brugeren vælge hvad de vil se og gør det så nemt for dem at finde!
På siden: \"http://www.erotikmagasinet.dk/anmeldelser.asp\" er der et \"hul\" i den øverste \"bar\" ... Den skal normalt være kontinuert blå, men der er lige ca. 5px hvor den er sort. - Kan du følge mig???
Siden er, som før nævnt, lidt mørk, så måske skulle du overveje at lave din menubar lysere. Det gør ikke noget at baggrunden på selve siden er sort. Du skal bare sørge for at det ikke bliver for dystert. Siden skal sælge sig selv som glad og - appropos - tiltrækkende ... ;)

//Repsac\\\\
Avatar billede repsac Nybegynder
23. december 2000 - 11:42 #23
Forresten ... ønsker du sizer.exe??? - så mail mig lige på ct@person.dk og jeg sender dig det.
Avatar billede splice Nybegynder
23. december 2000 - 20:01 #24
har ingen problemer med at få siden ind på bredbåndet! blå tekst med med blå baggrund??
er der noget galt med mit grafikkort??
men ellers bær det præg af en side under opstart.

hls.splice
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. december 2000 - 21:29 #25
Hej
Forsiden virker lidt rodet ved første øjekast, den må godt deles op i nogle felter, en tablet med nogle synlige streger vil måske være nok.

Anmeldelser: Nu er det kun en så det er lidt svært at se hvordan man kommer rundt på siden mht, hurtigt tilbage til Anmeldelser forsiden.
Noveller: Samme som for Anmeldelser.

Der henvises til hvor en vare kan købes på anmeldelser siden. eks. Massageapperat kan købes hos Eroticom, jeg ville nok åben sådan en side i et nyt vindue så \"kunden\" ikke forsvinder forlader siden.

På nyhedssiden vil jeg lave to vinduer, og ikke kun et.
Øverste vindue som indeholder det samme som i dag altså dato og Overskrift, jeg ville droppe den første sætning med ... det giver alligevel ikke mere information til brugeren. Hvis der er nødvendigt med den ekstra linie, så skulle man måske overveje lidt bedre overskrifter.
eks:
Fotograf søges
Vi søger i øjeblikket en fotograf, som har lyst ti..
Linie 2 giver mig ikke mere information!!!

I det nederste vindue vil jeg så åbne selve nyheden, og ikke som i dag i det store vindue.
Jeg skal i dag helt op til min ”Back knap” i IE/NS for at komme tilbage til nyhederne. Her savner jeg igen nogle knapper til eks. næste/forrige nyhed, nyhedsoversigten mm.
Det øverste vindue kommer altså til at fungere som en slag nyhedsoversigt, og i nederste vindue vises den nyhed man trykker på.

Generelt syntes jeg at hovedområderne (anmeldelser, noveller, nyheder) mangler manøvrerings knapper.
Ellers et ganske godt oplæg.
Avatar billede splice Nybegynder
23. december 2000 - 23:11 #26
zur hølle \"eagleeye\"
you are \"brilliant\"!!

hls. splice
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. december 2000 - 00:04 #27
det ser ud til at jeres chat er skidepopulær, ikke en eneste inde

men det kan nu også være det her tidspunkt
Avatar billede carpediem Nybegynder
27. december 2000 - 09:42 #28
Jeg har taget jeres forslag til overvejelse. En del af dem vil også blive fulgt.
Nogle andre vil blive yderligere overvejet.
Denne site vurdering har ikke fungeret perfekt, pga. nogle tekniske vanskeligheder. Det beklager jeg endnu engang. Når siden er lavet lidt om, så vil jeg vende tilbage igen.
Avatar billede skott Nybegynder
27. december 2000 - 09:53 #29
Syntes ikke der er ret meget erotik over designet....