Avatar billede nordi Nybegynder
07. september 2003 - 15:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ipod, ligger albums over flere gange

Hey
har den nye Ipod 15gb, mit problem er at når jeg ligger nogen albums over feks Michael Jackson så ligger de 5 gange inde i min Ipod, så når jeg går ind i artist, så står MJ der 5 gange, og det er ikke kun hans musik, også 50cent madonna osv... så det er sku en laaaaang liste jeg vil få..lidt belastende...plz hjælp
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
07. september 2003 - 16:15 #1
Jeg går ud fra du ikke har mac:
Hvilket program bruger du til at overføre dine albums? Hvis du bruger musicmatch er du selv ude om det... man skal bruge ephpod det er meget bedre (og ja det er gratis)!
http://www.ephpod.com/

Download det og brug det i stedet for musicmatch... så burde du ikke have problemer... ellers så sig lige til igen :P

/Christian
Avatar billede nordi Nybegynder
07. september 2003 - 16:22 #2
er i gang med at hente det...skal man fjerne Musicmatch så? eller kan det godt ligge på ens computer også??
Avatar billede nordi Nybegynder
07. september 2003 - 16:31 #3
bruger det nu...virker meget nemt..men to ting håber du gider at hjælpe mig..
hvordan ejecter jeg min ipod, så der ikke står "do Not Disconnect" ?
og synes det gik hurtigere med at overfører på Musicmatch end ephpod, er det rigtig?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
07. september 2003 - 17:21 #4
Det går ligeså hurtigt da det er samme interface... at ejecte er meget nemt du skal bare enten under din Ipod manager vælge at "skubbe" ipod ud så den kun lader op og ikke ses af computeren eller du skal vælge sikker fjernelse af hardware og vælge apple ipod... tror det er det første du mener :)

Håber det har hjulpet!

/Christian
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
07. september 2003 - 18:10 #5
takker for points og held og lykke med din ipod ... den er genial :P
Avatar billede nordi Nybegynder
07. september 2003 - 18:15 #6
Du må lige hjælpe mig igen..... fatter ikke det der program helt..
nu fik jeg lagt ALT mit musik ind og det var jo fint nok, så vil jeg add en playliste så jeg trykkede add playlist og så lagde den dem ind, men nu er alt mit andet musik væk!!! hvordan det??
Avatar billede nordi Nybegynder
07. september 2003 - 18:25 #7
pllllzzz kan du ikke hjælpe mig igen...heeh
Avatar billede nordi Nybegynder
07. september 2003 - 19:44 #8
kan du ikke lige hjælpe igen...den slette hele tiden mit musik
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
07. september 2003 - 22:33 #9
Det er da kun i programmet du ike kan se det der ligger på din ipod ik? det burde være der hvis du prøver at browse på din ipod... er det der så ikke?
Avatar billede nordi Nybegynder
07. september 2003 - 22:58 #10
nej den slette det hele...max belastende... skal jeg sætte noget til eller et eller andet?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
08. september 2003 - 00:18 #11
hmm det har jeg aldrig været ude for... prøv at slette alt på den... opdater din firmware i ipod manager og læg al din musik over igen... herefter burde du i ephpod kunne vælge "New"->"Playlist" ... navngiv den og vælg de sange du nu vil høre... herefter skal du som ellers ejecte ipod'en og så burde den altså være der!

hvis det ikke hjælper så er det noget jeg ikke har været ude for men du kan garanteret finde hjælp på www.ipodlounge.com under forummet! Det fik jeg da jeg havde problem med at formatere den lige da jeg fik den :)

Held og lykke :)

/Christian