Avatar billede jlj Nybegynder
22. december 2000 - 12:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk svar til afsender

Jeg anvender Outlook 97. Når man bruger Ikke-til-stede assistenten, sender den svar én gang til hver afsender. Kan man få den til at sende svar ikke kun én gang, men hver gang man får en e-mail?
Avatar billede php Nybegynder
22. december 2000 - 12:44 #1
Hvis din host enten er DHT, World online, Tupsy.com eller lign kan du gennem deres mailopsætning (altså webmanager) opsætte det der.

Eks. Dht = manager.dht.dk
Avatar billede repsac Nybegynder
22. december 2000 - 12:46 #2
Æhh jo, men hvis jeg skulle maile dig en gang om dagen ville jeg blive overordentligt irriteret over at man får en mail smidt i hovedet hvor der står; \"Jeg skal nok svar så hurtigt som muligt\" - eller hvad ved jeg.

Forestil dig også hvis din ven også har sat en sådan autoreply op ... så kommer det til at køre i ring ...
Avatar billede jlj Nybegynder
22. december 2000 - 12:47 #3
Det kan du have ret i, men der er nu en grund til det, så jeg vil gerne vide, hvordan man gør.
Avatar billede lp Nybegynder
22. december 2000 - 12:59 #4
repsac -> på de forskellige mailservere rundt om kan man være heldig at der er en indstilling som giver mulighed for at gemme emailadresserne i en logfil, således det kun er første gang man modtager en mail fra den adresse, hvor afsender modtager auto-reply.......lige indtil man sletter logfilen :-)