Avatar billede herbert Nybegynder
22. december 2000 - 11:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

cutte wavefil op i stykker

Jeg leder efter en metode til at cutte en wavefil op i lige store dele. Det er noget jeg skal bruge til et musikprogram. Jeg vil f.eks. gerne kunne cutte en fil op i 4 lige store dele.
Avatar billede php Nybegynder
22. december 2000 - 12:45 #1
Prøv
www.downloads.com - der kan du sikkert finde et program der kan hvad du har brug for :)

Skulle du ikke have held med overstående side kan du prøve:
www.tucows.dk
Avatar billede toms Nybegynder
22. december 2000 - 23:08 #2
hvad med creativ wave studio?
Avatar billede herbert Nybegynder
23. december 2000 - 15:23 #3
aj, hallo mand!
Jeg skal ik bruge et ekternt program! Jeg skal bruge kode, som cutter en wavefil.
Avatar billede timsen Nybegynder
23. december 2000 - 15:47 #4
Kig da efter cool edit 2000 det er mega godt
Avatar billede toms Nybegynder
23. december 2000 - 16:43 #5
aj, hallo mand...det var bare en ide´du har jo´ik´skrevet en s... om hvad du skulle bruge...
Avatar billede johs_j Novice
27. december 2000 - 14:52 #6
Du skal først huske at de de første 44 byte i en Wav fil er en Header. De resterende bytes kan du så dele efter behag. De 44 byte skal dog stå i starten af de nye filer for at du kan afspille dem som Wav filer igen. Der findes dog flere programmer som kan dele Wav filer. Jeg har ikke kunnet se at længden på filen står nogen steder i headeren.