Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2000 - 10:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Brevkasse ønskes oprettet i ASP/Access

Vi skal have en brevkasse ind på vores side, hvor brugerne kan indtaste:

1. Deres navn i et formularfelt
2. Deres spørgsmål i et formularfelt

Vores tekniske ekspert skal så kunne logge sig på siden og besvare disse spørgsmål.

Npgle gode idéer?
Avatar billede joni@vordb Nybegynder
22. december 2000 - 10:55 #1
Hvad med at bruge et ganske alm. forum som f.eks.

http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=36
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2000 - 11:08 #2
Er det hvad jeg efterlyser? Jeg kan ikke se det i funktion.
Avatar billede joni@vordb Nybegynder
22. december 2000 - 11:10 #3
Du kan se det i funktion på www.vordingborg.dk
punktet \"borger til borger\"
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2000 - 11:19 #4
På siden skal ses (vist grafisk med efterfølgende spørgsmål/svar):

STORT SPØRGSMÅLSTEGN (Grafisk, indikerer at dette er spørgsmål stillet til vores tekniske ekspert)
Brugerens spørgsmål

STORT UDRÅBSTEGN (Grafisk, indikerer at dette er svaret på brugerens spørgsmål)
Ekspert-svar

Altså en simpel brevkasse, som du ser i damebladene
Avatar billede joni@vordb Nybegynder
22. december 2000 - 11:25 #5
Ok, hvis du kan vente til efter jul, kan jeg lave en sådan brevkasse til dig, men det kommer til at koste lidt mere end 100 p. :-)

Mail til admin@ajjg.dk hvis du er interesseret.

//john
Avatar billede moskjaer Nybegynder
22. december 2000 - 11:27 #6
Ja, jeg vil også gerne lave det til dig, omend kommer det til at koste lidt. Kontakt mig på info@moskjaer-data.dk eller se mine referencer på www.moskjaer-data.dk.

Med venlig hilsen

Kurt Moskjær Andersen
Moskjær Data
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2000 - 11:32 #7
Julen er jo miraklernes tid (håber jeg). Kan det ikke på nogen måde blive lavet i dag? Og hvor meget vil det koste?
Avatar billede joni@vordb Nybegynder
22. december 2000 - 11:36 #8
Sorry, jeg går på juleferie om en times tid :-)

min pris ville ligge på mellem 500-750 kr.

//john
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2000 - 11:40 #9
Det er ikke for at være nærig, men jeg vil ikke give penge for noget, der er forholdsvis simpelt. Alt er jo nemt, når man har lært det. Og der er garanteret én, som ligger inde med noget færdigt, som er lige til at bruge. Er det et urimeligt synspunkt?
Avatar billede dkjohn Nybegynder
23. december 2000 - 11:52 #10
Nu ved jeg ikke hvad du til daglig beskæftiger dig med, eller hvilken uddannelse du har.
Men prøv at forestille dig at din arbejdsgiver ikke vil give dig løn fordi det du laver jo er ret simpelt når først man har lært det.
Er han urimelig?
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. december 2000 - 16:55 #11
Ok. Jeg vil ikke sidestille dette forum med en arbejdsplads, men foretrækker at forestille mig det som et forum, hvor man hjælper hinanden.

Jeg ved der findes noget, som skal omskrives lidt på bekhoej.dk.

Undskyld ulejligheden og god jul, allesammen.