Avatar billede eklander Nybegynder
06. september 2003 - 18:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash crasher ved skalering af billeder

Jeg har installeret en trial version af flash mx. Hver gang jeg starter programmet og importerer et bitmap billede så crasher programmet (Billedet bliver indsat, men lige så snart jeg flytter rundt på det eller skalere det så går flash ned). Jeg har før kunne indsætte billede i flash mx uden at programmet har crashet.

Hvordan kan man udbedre/undgå denne fejl?!
Avatar billede eklander Nybegynder
06. september 2003 - 18:54 #1
Hvis jeg prøver at indsætte et jpg eller gif billede i flash får jeg den her
fejl: "Bitmap has invalid dimension"
Avatar billede thulstrup Nybegynder
06. september 2003 - 19:53 #2
Jeg mener at billedet skal være minimum 16x16 pixel.
Avatar billede eklander Nybegynder
06. september 2003 - 20:44 #3
Tak for hjælpen cellblock....jeg har nu prøvet med at lave billederne over 16 x 16 pixel...og flash crasher ikke nu...grunden til at det har crashet før var at jeg indsatte en fil på 31 x 1 px som jeg ville scale så at det blev til en menubar på 500 x 31 pixel...
Avatar billede thulstrup Nybegynder
07. september 2003 - 15:11 #4
Jamen så smider jeg lige et svar.
Avatar billede barklund Nybegynder
07. september 2003 - 18:50 #5
Interessant viden, takker :)
Avatar billede -42- Nybegynder
09. september 2003 - 12:31 #6
Rart at vide