Avatar billede geekstar Nybegynder
06. september 2003 - 17:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gather Bot til IRC

Davs...

Nogen som kender et Gather script/kode eller ved hvor man kan dl en gather bot ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. september 2003 - 17:38 #1
jeg kan måske hjælpe hvis du lige kort kan forklare hvad det er ;)
Avatar billede geekstar Nybegynder
06. september 2003 - 17:42 #2
Tjaaa..
Det er meningen at den skal bruges til at lave et CS Gather på mIRC.. f.eks kan det være så´n at en admin skriver: !start de_aztec eller noget og hvis man så vil være med kan man skrive !add eller !add cs også !remove cs. Også når der er 10 som har tilmeldt sig, stopper den også sender den så IP og pass til server (eller noget i den stil hvertfald..)
Du kan også se en på f.eks: #Gameserv.dk
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. september 2003 - 17:44 #3
ok så ligner det her noget du kan bruge.
http://sourceforge.net/projects/war-manager/
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. september 2003 - 17:57 #4
har kigget efter andre versioner men kan intet finde
Avatar billede geekstar Nybegynder
06. september 2003 - 18:10 #5
Hmm det var ikke heeelt det men hvad jeg kan læse er det et ret najs script som jeg godt kan bruge (og hvis man gider ændre lidt på det kan den virke som en gahter bot) så du får pointe :)
Og tak for hjælpen
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. september 2003 - 18:15 #6
det var så lidt ;)
Avatar billede geekstar Nybegynder
06. september 2003 - 20:54 #7
Lige et spørgsmål til.. Efter som det jo er til EggDrop eller Windrop, må jeg jo bruge den.. men kan bare ikke få den til at virke.. Kender du (eller andre) en god guide, eller kan i hjælpe mig ? (evt. lave den også sende den til mig eller uploade den til et eller andet sted)
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. september 2003 - 23:17 #8
der er en howto her som jeg selv brugte første gang jeg satte en eggdrop op

http://www.egghelp.org/setup.htm

hvad angår windrop kender jeg ikke noget.
Avatar billede geekstar Nybegynder
07. september 2003 - 01:11 #9
Hmm æv.. (møg windows..) Men er det nemt nok at lave en eggdrop i linux ? (for en Windows nød..) Eller kan du lave en og sende den eller smække den uploade den et eller andet sted ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. september 2003 - 02:07 #10
nej du skal selv compile den på boksen .. men jeg vil mene det er nemt nok hvis du har prøvet at rode lidt med linux.
guiden skal bare følges og så skal der læses lidt første gang i konfig filen.