Avatar billede crosta Nybegynder
06. september 2003 - 17:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Photoshop dræber RAM

Hey, jeg har Photoshop 7.0, og desværre også et ret irriterende problem.

Når jeg leger med Photoshop, tager det selvfølgelig en del ram - men når jeg lukker programmet, unloader den ikke mine ram.

Så når jeg har brugt Photoshop, er alle mine ram fyldte - og jeg på genstarte.

Jeg har 1024 MB Kingston PC2700 DDR Ram, og Windows XP Pro.

Nogen der ved hvordan jeg kan fixe dette? Jeg oplever ikke problemer andre steder (så vidt jeg er orienteret).
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. september 2003 - 17:28 #1
http://www.adobe.com/products/photoshop/update.html

prøv at update photoshop
det kunne være det var fixet
Avatar billede dytti Novice
06. september 2003 - 17:31 #2
prøv at gå ind i "edit | preferences | memory & image cache" der kan du indstille hvor meget ram photoshop må bruge, og hvordan den skal bruges
Avatar billede crosta Nybegynder
27. september 2003 - 21:24 #3
Sorry, jeg fik løsningen af en ven :)
Avatar billede dytti Novice
27. september 2003 - 21:57 #4
og hvad var så løsningen???