Avatar billede utkesen Nybegynder
06. september 2003 - 17:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fuld skærm i Windows Media player

Min Media player vil ikke længere lade mig se video i full screen, Den går ind i full screen mode, men proceslinien fjerner sig ikke længere???
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. september 2003 - 17:27 #1
Prøv at flytte din cursor ind over filmen.

Hvis du holder den over proceslinien, forsvinder proceslinien ikke.
Avatar billede utkesen Nybegynder
06. september 2003 - 17:31 #2
Det er ikke problemet... Men tak alligevel
Avatar billede alvindk Nybegynder
06. september 2003 - 21:06 #3
Hvis din proceslinie er sat til altid at være fremme, så kan windows finde på at oplyse at skærmen er blevet lidt mindre, når fuldskærm skal vises.
Avatar billede utkesen Nybegynder
07. september 2003 - 11:24 #4
Det er proceslinien i selve mediaplayeren der er fremme hele tiden... Hvordan æmdrer jeg det??
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. september 2003 - 15:38 #5
Hvilken version af MediaPlayer er det du har ?

/victor-1
Avatar billede utkesen Nybegynder
07. september 2003 - 15:59 #6
Det er den seneste windows media player 9
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. september 2003 - 16:27 #7
Jeg er ikke sikker, men det kunne måske være den lille knap øverst til venstre på selve mediaplayeren.

/victor-1
Avatar billede utkesen Nybegynder
07. september 2003 - 16:44 #8
Den er det heller ikke... Men tak alligevel
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. september 2003 - 17:44 #9
Er du sikker på det ikke er "menulinien" du mener ?
Der er jo ingen proceslinie i mediaplayeren.
Hvis det er menulinien - Start Mediapl. - gå til menuen >Vis< - og vælg i >Indstillinger for standarttilstand< - så skulle det være på plads.

/victor-1
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. september 2003 - 17:47 #10
Rettelse - der er faktisk en Proceslinie i Mediapl. Det er den med "knapperne" helt ude til venstre.

/victor-1
Avatar billede utkesen Nybegynder
07. september 2003 - 18:47 #11
Det er den nederste linje med play pause og så videre, den plejer at forsvinde efter 1 - 2 sek. men det gør den ikke længere, og det er ikke fordi jeg har cursoren henover den linje...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. september 2003 - 20:14 #12
Nu har jeg brugt megen tid på, at finde en løsning for dig. Der kan selvfølgelig være et eller andet jeg har overset, men umiddelbart vil jeg hævde, at det ikke har noget med indstillinger at gøre, hvis du har forsøgt de ting der er nævnt her.
Hvis du er helt sikker på, at din cursor ikke berører "proceslinien", men står midt i "filmen" og IKKE bevæges et par sek. - så må der en reperation af Windows til.
http://www.runehansen.dk/index.html?/E/xpreparation.html

/victor-1
Avatar billede utkesen Nybegynder
10. september 2003 - 15:44 #13
Thanks for the effort... Det må næsten være det, da jeg også har et par andre småproblemer rundt omkring i windows...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. september 2003 - 16:45 #14
Hvis du synes :-)

/victor-1