Avatar billede hmi Nybegynder
06. september 2003 - 16:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skiftning af T68i cover

Hvordan skifter man et cover på en Sony ericsson T68i???

mvh MJ
Avatar billede janorakel Nybegynder
06. september 2003 - 16:36 #1
Det kan du ikke! endnu...
Avatar billede hmi Nybegynder
06. september 2003 - 16:43 #2
er du sikker... jeg har lige fundet en guide. http://www.sendbeskeder.dk/test/t68ny.asp
Avatar billede kbhfyr15 Nybegynder
06. september 2003 - 16:47 #3
Du skal skruge den af... Det er besværligt men hvis du gør det skal du passe på at du ikke ødelægger den!!! Få en som er god til det til at gøre det for dig!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2003 - 17:09 #4
Vil råde dig til at tjekke med forhandleren at garantien ikke ryger sig en tur ved udskift af cover :)
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
06. september 2003 - 18:57 #5
hmi --> på en mobildebat et sted er der også en guide. Vil forslå dig at bruge den side til mobil spm. de ved alt om det..

//Madsen
Avatar billede toocool Nybegynder
07. september 2003 - 14:32 #6
garantien er væk hvis du begynder at skrue... men det er egentlig let nok. bare vær forsigtig... ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2003 - 20:46 #7
lukketid!