Avatar billede elmore Nybegynder
22. december 2000 - 09:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Microstar Motherboard

Jeg vil gerne høre om folks erfaringer med dette motherboard(Microstar MS-6330 KT7-Pro2-A).

Jeg er kun interesseret i egne erfaringer - ikke henvisninger til reviews !!!

Elmore
Avatar billede munk Nybegynder
22. december 2000 - 14:44 #1
Har et lige magen til.Er et godt board uden nogen
problemer.Meget stabilt nemt at overclocke..
Godt køb.Har haft mange andre boards og de har ikke været lige så stabile.
Avatar billede jj2 Nybegynder
23. december 2000 - 20:32 #2
>>elmore

Jeg kan oplyse følgende:

1. -Mycom support hævder, at en chip på MSI K7TPRO ikke er kompatibel med Windows 95. -Windows 95 skulle kunne ødelægge bundkortet og så bortfalder garantien.
-Det har jeg ikke afprøvet og jeg har ikke fået det bekræftet fra anden side.

2. -Ingen problemer med PNP-PCI-kort og IRQ-sharing under windows 98!
-Både TV-kort & Netkort, 3HDD +CD-Rom er let at installere.

3. -Ingen nævneværdig problemer fundet - endnu?

Håber det hjælper?

God jul!
jj2
Avatar billede munk Nybegynder
23. december 2000 - 22:25 #3
at det bliver ødelagt hvis du kører win95 er korrekt.Importøroplysninger..
Avatar billede jj2 Nybegynder
25. december 2000 - 10:50 #4
>>munk

Tak for oplysningen!
Jeg håber også at kunne få det bekræftet ved søgning på MSI\'s hjemmeside? -Men det er ikke lykkedes endnu.

-Om pkt 1. er en ulempe afhænger formodentlig af om man forvente at kunne køre med Windows 95?

-Det fremgik ikke af annoncen - så jeg blev noget forbavset da jeg så advarslen på skrift efter købet.

-Jeg har aldrig før hørt om andre typer bundkort med lignende begrænsning?

MVH
jj2
Avatar billede munk Nybegynder
26. december 2000 - 03:30 #5
Hvem kører også med win95 ? :))
Avatar billede munk Nybegynder
26. december 2000 - 03:31 #6
Men hvis du installerer win95 bliver det ødelagt.
Avatar billede munk Nybegynder
26. december 2000 - 04:03 #7
Jeg installerer ikke win95 på mit msi
Avatar billede elmore Nybegynder
26. december 2000 - 12:46 #8
Tak for indlæggene !

I har altså ingen dårlige erfaringer med jeres MS motherboard. Samtidig har alle de test af KT7-Pro2-A jeg har kunne finde været yderst positive - og ingen har nævnt problemet med Win95.

Min nye computer bliver derfor bygget på dette motherboard.

Point bliver fordelt inden længe - og god jul !

Elmore