Avatar billede stany Nybegynder
06. september 2003 - 13:33 Der er 5 kommentarer

Radeon 9100 problemer

hejsa..
jeg har forgæves prøvet at få mit tv-out til at virke.
men jeg har brug for hjælp.. mit fjernsyn er en samsung med 2 scart og en video i fronten. mit graffikkort er en Radeon 9100 128DDR..
Avatar billede feo Nybegynder
06. september 2003 - 16:42 #1
du skal købe en DVD kit i bilka til 69.75 der er et specielt skart og 10 meter ledning og alt man skal bruge til tv-out jeg har det selv og jeg har det samme kort. Det virker.
Avatar billede stany Nybegynder
06. september 2003 - 16:53 #2
du havde måske det samme problem?? hvordan skal indstillingerne være i advanceret instillinger??
Avatar billede feo Nybegynder
06. september 2003 - 16:59 #3
kan du ikke være mere præcis hvad er det du oplever problemmer med?
Avatar billede stany Nybegynder
07. september 2003 - 12:20 #4
okay.. jeg har sat et scart med lyd og video til fjernsynet. og sat det til min pc. jeg har så været i avanceret instillinger og under skærme. der er et billede af et fjernsyn. den har jeg tændt for. men der kommer ikke noget billede på fjernsynet..har det noget at gøre med nogle knapper der skal instilles rigtigt?? jeg har ikke rigtig så meget forstand på det..
Avatar billede feo Nybegynder
07. september 2003 - 14:55 #5
TV skal være på AV kanalen