Avatar billede mattail Nybegynder
06. september 2003 - 11:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Dansk manual til Canon IXUS 400?

Jeg står i den situation at jeg snart får et IXUS 400 fra indonesien og får helt sikkert en engelsk manual til det, har kigget diverse steder på nettet efter en dansk manual, har bl.a. søgt på canon.dk men uden held. Er der nogen som ved hvor denne kan findes eller er i besiddelse af sådan en, vil jeg (hvis muligt) gerne have en kopi, vil selvfølgelig gerne betale for det.
Mvh Matt...
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. september 2003 - 12:07 #1
På Kandu.dk er der en der spørger om det samme i dette epørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/16395

Hvis du opretter dig på kandu (deter du nødt til for at se hele svaret) og mailer til manden, er jeg sikker på at du også kan få den tilsendt
Avatar billede mattail Nybegynder
06. september 2003 - 12:19 #2
Jeg har set det og har også skrevet til ham men har desværre ikke fået nogen svar, har også skrevet det samme spørgsmål på kandu.dk uden held så spørgsmålet gælder stadig væk.
Ellers tak for hjælpen!
Avatar billede mattail Nybegynder
08. september 2003 - 17:18 #3
Har hørt at manualen findes på cd-rommen som pdf-fil når man køber et...
Er der virkelig ikke nogen som kan hjælpe mig her?
Avatar billede ird Praktikant
08. september 2003 - 17:24 #4
Avatar billede mattail Nybegynder
08. september 2003 - 17:29 #5
Som jeg skrev i mit spørgsmål, har jeg kigget der uden held, men ellers tak for det!
Avatar billede kriger Nybegynder
12. september 2003 - 09:58 #6
Det nemmeste er vist at gå ind i en Canon forretning og høre om de ikke kan få en manual hjem til dig.... det er jo bare give den en plade om at den er blevet væk.
Avatar billede mattail Nybegynder
12. september 2003 - 11:52 #7
Det har jeg også tænkt på, problemet er at de forlanger en pæn stor sum for det.....
Avatar billede kriger Nybegynder
12. september 2003 - 16:28 #8
kan du ikke bare skrive til canon og hører om de ikke ligger inde med en manual. det gjorde jeg engang til Sony og der kom da svar...
Avatar billede mattail Nybegynder
12. september 2003 - 21:57 #9
Kunne være jeg skulle prøve det, det skader i hvertfald ikke!
Avatar billede bleze Nybegynder
08. oktober 2003 - 02:23 #10
Er det ikke et lovkrav at der følger dansk manual med?  CD-ROM dur ikke, det er ikke alle der har en PC (og det er lige meget hvad produktet er)
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
18. december 2003 - 13:59 #11
Canon har aldrig leveret danske manualer som download, så du må nøjes med de engelske, som du kan hente her http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html. Hvis du vil have dansk, må du købe hos Canon.
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
20. januar 2004 - 08:58 #12
Bør du ikke lukke dette spørgsmål?