Avatar billede mariolink Nybegynder
06. september 2003 - 11:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

udskrift (box) med <table>

Hej!
Jeg er igang med et community og jeg er igang med ændre profil funktionen. Istedet for at brugeren skal skrive lange koder så skal brugeren bare skrive (box bgcolor=Favecode1 kantfarve=Favecode2 bredde=bredde)hej(/box). det vil jeg så have udskritet med  <table border="0" style="width: bredde; background-color: Farvecode1; border: 1 solid Farvecode2" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td>hej</td>
</tr>
</table>
nogen der kan hjælpe?
Avatar billede mariolink Nybegynder
06. september 2003 - 12:17 #1
Er der ingen der kan hjælpe???
Avatar billede mariolink Nybegynder
06. september 2003 - 12:22 #2
HALLO?
Avatar billede mariolink Nybegynder
06. september 2003 - 12:30 #3
lukker
Avatar billede swaxi Nybegynder
06. september 2003 - 13:24 #4
tålmodighed. det er et forum det her - ikke en chat.

se på phpbb's bbcode-funktion. men umiddelbart vil jeg anbefale dig at bruge en wysiwyg-editor til at generere html i stedet. især med tabeller bliver det noget meget uoverskuelig kode.