Avatar billede the_unseen Nybegynder
06. september 2003 - 09:20 Der er 1 løsning

Soltek Barebone (Hvad siger I?)

Jeg er ved at skulle købe en lille lækker barebone, som mest af alt skal udskifte den gamle traktor af en maskine jeg har stående derhjemme (en hightower) - men også gerne må kunne noget. Med andre ord: Det skal ikke koste en bondegård, det skal se super lækkert ud - og den må gerne bestå af gode komponenter.

Efter at have oplevet at Shuttle XPC ofte er fejlbefængt (3 ud af 4 af dem vi købte på arbejdet!) har jeg overvejet alternative barebone løsninger og fundet frem til Solteks lækre lille sag.

Nu vil jeg blot gerne høre Jeres mening om de forskellige komponenter jeg har tænkt mig at sætte sammen...

Soltek EQ3401A Barebone, 800Mhz FSB
Pentium4 Northwood-C 2.4GHz In-a-Box, 800MhzFSB
Corsair 2x512mb DDR-RAM PC3200, Dual, 184pins, 400mhz, 6,5gb/s

Hvad siger I til det? Er det helt ude i hampen?

Jeg har en Samsung SyncMaster 172T så det skulle passe rent designmæssigt... :-)

Men det der med dual-ram - hvordan fungerer det og kan man nøjes med at købe et modul til at starte med for derefter at købe et mere og så lave dual-mode???
Avatar billede the_unseen Nybegynder
15. december 2003 - 01:51 #1
Lukker