Avatar billede cj84 Nybegynder
06. september 2003 - 04:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PocketPC GPRS vha. 6610

Hejsa :)
Jeg har for nylig anskaffet mig en 6610 med tilhørende GPRS abbonement. Jeg har ved hjælp af telias guides sat min tlf op til GPRS og det kører ganske fint!

Jeg har også fået installeret modemdrivere på min bærbare og fået den til at tilslutte til internettet via GPRS gennem IR til min 6610'er - helt uden problemer.

Nu var det så jeg ville prøve at tilslutte min Dell Axim PPC til nettet, igen via IR til telefonen. Jeg har fulgt forskellige guides men jeg syntes ikke rigtigt at der er noget der virker!?

Jeg vil umiddelbart ikke mene at problemet ligger i telefonens opsætning eftersom min bærbare stadig kan gå på nettet uden problemer.
Jeg har sat min PDA op til at tilslutte med baud rate på 57600 via "Generic IrDA modem". Country og area code har jeg både prøvet med 1 og ingenting. Phone number er sat til "*99#", hvilket jeg mener er det korrekte nummer (ret mig hvis jeg tager fejl). Har også prøvet at tilslutte med og uden flueben i "Wait for dial tone before calling".

Jeg har ikke kunne finde noget information om det er nødvendigt at bruge en ekstra string i modem commands?

Telefonen er som sagt en 6610'er, PDA'en en Dell Axim med PPC2002 og udbyderen er Telia ;-)
Håber der er en der kan få mig koblet på !
Avatar billede pof Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:57 #1
På min iPaq har jeg skrevet *98*2#, hvor 2 er det id nr. pågældende datakonto har i tlf.

Under connections->dialing patterns står G i alle tre felter (local calls osv)

Held og lykke
Avatar billede cj84 Nybegynder
04. april 2005 - 10:35 #2
Afslutter spørgsmålet da jeg ikke længere har telefonen - tak for indsatsen