Avatar billede Hitman Praktikant
05. september 2003 - 18:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hp ipaq Pocket PC h2210

Hejsa eksperter :O)

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp :O(

Jeg har købt en Hp ipaq Pocket PC h2210.

Jeg skal så installere Microsoft ActiveSync, som ligger på en cd.

Problemet er: Når installationsprogrammet når til 91%, så kommer den med følgende fejlmeddelelse:

File Copy Error

Setup could not create the destanation folder 'C:\Programmer\Microsoft ActiveSync'.
Verify the access priviliges to this folder, and run Setup again.

Jeg prøvede så at hente ActiveSync på nettet her: http://www.microsoft.com/windowsmobile/resources/downloads/pocketpc/as-dl37.mspx?submit1=I+Accept+%3E%3E

Der skete nøjagtigt det samme :O(

Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig, da jeg gerne snart vil have det til at virke :O)

På forhånd tak

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
05. september 2003 - 18:47 #1
Prøv at oprette mappen som du vil installere til først... I det her tilfælde "Programmer\Microsoft ActiveSync"... Derefter skal du lige ændre egenskaberne for mappen, deriblandt give fuld admin adgang for alle til mappen...

Så skulle den være der... Hvis dette ikke hjælper, kan noget tyde på at du har en fejl i dit styresystem... Prøv at geninstallere hvis det er muligt...

S.R.
Avatar billede Hitman Praktikant
05. september 2003 - 19:29 #2
satanic_raven >> Jeg har faktisk allerede prøvet det. Det virker bare ikke.

Jeg vil helst ikke ud i en re-installation af win.
Der må kunde klares på en eller anden måde.

Såååeee, jeg kan desværre ikke bruge dit svar til så meget...men takker alligevel for forsøget :O)

Håber stadig på at der er en eller anden der lige sidder og ved hvordan problemet skal løses... :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2003 - 20:34 #3
Er du logget ind som administrator ?
Det skal du være for at installere det
Avatar billede Hitman Praktikant
05. september 2003 - 20:55 #4
space >>> Ja, det er jeg.

Jeg smider lige et link til det første spm jeg oprettede omkring dette. Det er bare ved at være en uge siden, og der er ikke sket noget :O(

http://www.eksperten.dk/spm/395107

Sorry...kan heller ikke bruge dit svar....men tak for forsøget :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
05. september 2003 - 22:43 #5
Køb en nu computer og install på ny både win og activesync, så er det sikker og vist at det virker. Jeg har selv en H2210 og det "brummer" bare derudad....efter at jeg gjorde ovenfor nævnte.
Avatar billede Hitman Praktikant
06. september 2003 - 10:39 #6
"køb en ny computer" ?????????

Det var dog den mest latterlige kommentar jeg længe har hørt!!!
Det man kunne risikere mest at skulle gøre, er da en re-installation af win.
Som jeg skrev tidligere..."Jeg vil helst ikke ud i en re-installation af win.
Der må kunde klares på en eller anden måde."

Dit svar er ubrugeligt!!!

xxxHitmanxxx
Avatar billede axb Nybegynder
07. september 2003 - 13:44 #7
Hvilken version af windows kører du?
Hvilken version af ActiveSync har du?
Avatar billede Hitman Praktikant
07. september 2003 - 15:48 #8
axb >> Hejsa :O)
Jeg kører Windows Xp Pro
Det er ActiveSync 3.7

Det skal lige siges at det er nøjagtigt det samme på min anden computer.
Der kører jeg også med Windows Xp Pro
Det er naturligvis den samme version af ActiveSync.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede axb Nybegynder
07. september 2003 - 16:00 #9
:o( Desværre kan jeg ikke hjælpe dig videre, med mindre det viser sig at der skal en særlig version af ActiveSync til, for at det virker på XP. Det vil du formodentlig kunne finde ud af på Microsofts hjemmeside.

Jeg kan heller ikke installere på min XP, men på mim Win2000 gik det nemt.

Da det måske er et generelt problem, må du meget gerne publicere løsningen, når du finder den.
Held og lykke med opgaven.
Avatar billede Hitman Praktikant
07. september 2003 - 16:08 #10
axb >> Tjaaa....det skal virke.
Jeg har som sagt installeret det på min anden computer. Der virker det perfekt, så det har ikke noget med Xp at gøre.

Men...ellers tak for hjælpen :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
06. oktober 2003 - 11:32 #11
Well...fandt ikke ud af det.
Måtte re-installere win.

Takker for "hjælpen" anyway :O)

Mvh
xxxHItmanxxx