Avatar billede smolle Nybegynder
05. september 2003 - 15:10 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Disable PC Speaker

Jeg vil gerne slå min PC Speaker fra, men jeg gider ikke ned og hive stikker ud af bundkortet... Er jeg for doven til ;-) Men kan man ikke slå PC Speakeren fra i Windows? Jeg har prøvet at kigge i Indstillinger for Lyd, men der er ikke noget at se.
Avatar billede axl_rose Nybegynder
05. september 2003 - 15:16 #1
Den skal hvad jeg ved hives ud manuelt!
Avatar billede smolle Nybegynder
05. september 2003 - 15:18 #2
Hmm... Jeg venter lige og ser hvad andre siger. Hvis det viser sig, at du har ret skal du nok få pointene.
Avatar billede axl_rose Nybegynder
05. september 2003 - 15:19 #3
Okay ..
Avatar billede usc Nybegynder
05. september 2003 - 15:50 #4
Du kan gå ind i lydindstillinger->Lydstyrke og mute/slå udgangen fra
:)
Avatar billede usc Nybegynder
05. september 2003 - 15:54 #5
Du kan også klare den med en lille ændring i regedit :)

start - kør - skriv "regedit"

hop ind i :

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Sound]

nu skal du bare ændre :

"Beep=yes" til "Beep=no"
og
"ExtendedSounds=yes" til "ExtendedSounds=no"

det er vist nok den eneste mulighed at klare den på, udover at disable speakeren :)
Avatar billede smolle Nybegynder
05. september 2003 - 15:54 #6
Hvad hedder den udgang? Har Wave, SW Synth, Mikrofon, Cd-afspiller, Aux og Line In. Hvilken en er PC Speakeren?
Avatar billede usc Nybegynder
05. september 2003 - 15:55 #7
du skal genstarte for at det virker ;o)
Avatar billede usc Nybegynder
05. september 2003 - 15:57 #8
Hvis det er enkelt advarsels/system lyd du gerne vil af med kan du inde i kontrolpanel vælge Lyd (mener jeg) og herunder lydskema
Du kan enten sætte det til ingen
eller finde den enkelte lyd og så fjerne den.
Avatar billede smolle Nybegynder
05. september 2003 - 16:04 #9
hmm... den blev ikke slået fra, fordi jeg ændrede i regedit. Det er ikke en enkelt lyd jeg vil af med. Det er fordi jeg lige har fået et gammelt spil, hvor lyden afspilles gennem PC Speakeren og der er ikke en options menu, hvor lyden kan slås fra og jeg gider altså ikke høre på lyden fra spillet hele tiden. Det er virkelig en belastning!
Avatar billede usc Nybegynder
05. september 2003 - 16:19 #10
hmm ændringen i regedit burde virke, huskede du at genstarte?

Prøv dette: på forsiden af Egenskaber for lyd, kan du sætte et kryds i Ingen lyd
Det burde også virke
Avatar billede hcma Novice
05. september 2003 - 16:20 #11
ved siden af uret helt nede til højre, er der et lille ikon for højttalerne, klik på det og sæt hak i Slå Fra, så har du ingen lyd mere lige indtil du slår den til igen ved at fjerne hakket igen.
Avatar billede usc Nybegynder
05. september 2003 - 16:22 #12
>catbody det virker hvis ikke ifht. den interne speaker
Avatar billede hcma Novice
05. september 2003 - 16:28 #13
usc>>> sorry  - misforstod åbenbart spørgsmålet. Så du har ret i at han/hun skal ind via Kontrolpanel ..... osv....
Avatar billede usc Nybegynder
05. september 2003 - 16:30 #14
>catbody np :) cool nickname du har der ;)
Avatar billede hcma Novice
05. september 2003 - 16:36 #15
esc>>> hvordan tror man ser ud en mandag morgen efter en hård week-end :o))
Avatar billede smolle Nybegynder
05. september 2003 - 17:43 #16
Jeg har genstartet efter at have ændret regedit. Heller ikke ideen med at slå lyden fra i kontrolpanelet virker.

axl_rose >> Jeg kom til at afvise dit svar, men jeg tror du har ret. Jeg skal sgu nok ned og pille den af bundkortet. Skriv et svar igen, så får du pointene.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2003 - 10:24 #17
Du kunne evnt, sætte en afbryder på din højtaler,det ville nok være det nemmeste.
Avatar billede smolle Nybegynder
06. september 2003 - 10:54 #18
kimz >> tjahh... det var måske en mulighed.
Avatar billede iceprayer Nybegynder
08. september 2003 - 22:00 #19
Hvoffor i al verden vil du dog slå denne dejlige nostalgiske lyd fra?
Avatar billede smolle Nybegynder
09. september 2003 - 21:44 #20
Den irriterer mig. Hvis man hører musik samtidig, er det ikke særlig fedt, at høre på PC Speakeren.
Avatar billede smolle Nybegynder
14. september 2003 - 15:41 #21
Nu lukker jeg altså dette spørgsmål. axl_rose ser ikke ud til at ligge svar ind.
Avatar billede axl_rose Nybegynder
14. september 2003 - 19:42 #22
Sorry, har ikke været her i længe pga. arbejde!
Avatar billede smolle Nybegynder
15. september 2003 - 11:52 #23
hmm... vil du have de 10 point eller er det lige meget? Hvis det er meget vigtigt for dig, kan jeg da godt oprette et spørgsmål, hvor du kan få pointene, men nu er det jo ikke så meget det drejer sig om.