Avatar billede bendixen Novice
22. december 2000 - 00:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Licens modul

Kan i hjælpe med et licens system til mit program
Avatar billede boegh2 Nybegynder
22. december 2000 - 00:20 #1
du kunne starte med at nævne hvad det var for et program
Avatar billede truti Nybegynder
22. december 2000 - 00:57 #2
Ja her er vist rige muligheder for at svare *LoL*
Avatar billede horus Nybegynder
22. december 2000 - 08:11 #3
Vi bruger et program der hedder Protection PLUS, fra concept software... du kan finde yderligere oplysninger på www.softwarekey.com

Det er rimeligt nemt at sætte op, der er nogle gode eksempler med, og så kan man beskytte sine programmer på alle tænklige måder...

Se dig lidt omkring på deres site, og sig til hvis du har nogle spørgsmål.

Horus
Avatar billede bendixen Novice
22. december 2000 - 16:31 #4
OK. Jeg forestiller mig at man indtaster en firmanavn og en licens kode som er generert ud fra firmanavnet. Hvis dette ikke er gjort skal programmet ikke starte.
Det jeg gerne vil vide er hvordan kan man evt lave en sådan \"kode generator\".

Horus : kan du ikke lave 3 ord\'s beskrivelse af softwarekey, Jeg vil lige gøre opmærksom på at mit program er et der skal instaleres på bærbare pc-er.
Avatar billede bendixen Novice
22. januar 2001 - 21:29 #5
Fandt selv på noget