Avatar billede m1nd Nybegynder
05. september 2003 - 11:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyd forsvinder

Når jeg bruger ventrilo eller anden form for voice-programmer forsvinder min lyd på et tilfældig tidspunkt der kan går fra fem min til en time.
Avatar billede m1nd Nybegynder
05. september 2003 - 11:54 #1
Når der genstartes kommer lyden igen
Avatar billede haverslev Novice
05. september 2003 - 12:34 #2
www.eksperten.dk/spm/396947 ?? der skal gå 7 dage, før du må oprettet det igen.
Avatar billede haverslev Novice
05. september 2003 - 12:36 #3
Regler på E:
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede Six Nybegynder
06. september 2003 - 03:46 #4
Ja ok.. jeg kan godt følge dig. Men eftersom m1nd er nyoprettet bruger, er det vel lovligt at fejle. Egentlig synes jeg sgu somme tider det er småting nogle brugere har så forbandet travlt med at holde øje med. Bare min mening. ;)
Avatar billede m1nd Nybegynder
10. januar 2004 - 11:42 #5
Tak for det fjappen :)
Avatar billede m1nd Nybegynder
27. juli 2005 - 17:33 #6
Jeg kan ikke give nogen point ??