Avatar billede memorex Nybegynder
05. september 2003 - 10:17 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Bang og Olufsen?

Hej jeg sidder her med mit B&O Beocenter 1400... Hvad er sådan et værd...???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. september 2003 - 10:19 #1
Er du heldig, et par tusinde... Jeg tror dog det halve er mere realtistisk.

se her: http://www.beocentral.com/productinfo.php?productid=BC1400
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. september 2003 - 10:21 #2
Men det kræver du finder en samler... og det er nok ikke nemt...
Avatar billede memorex Nybegynder
05. september 2003 - 10:23 #3
Hvor kan jeg se årgangen?
Avatar billede kop Nybegynder
05. september 2003 - 10:33 #4
hvor i landet bor du ; når jeg spørger er det fordi der på østerbro,københavn  findes en lille foretning der handler med alle gamle radioer men mest med B&O så du kunne evt få en pris der
Avatar billede memorex Nybegynder
05. september 2003 - 10:42 #5
jeg bor i køge - sydsjælland... tager ca. 3 kvarter med toget... Har det sted en hjemmeside...??
Avatar billede memorex Nybegynder
05. september 2003 - 10:47 #6
ok du vil sikkert have point.... jeg opretter lige et nyt spm. til 150 point...
Avatar billede memorex Nybegynder
05. september 2003 - 10:49 #7
Spørgsmålet hedder "Til kop!"
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2003 - 11:02 #8
http://firma.eniro.dk/query?search_word=kop&what=cs&dir_area=&hpp=25&zipcode=&post_area=&phone_number=&stq=0&heading_begin=

hvis du specificerer noget mere indskrænkes mulighederne, tast flere oplysninger i min link.
Avatar billede memorex Nybegynder
05. september 2003 - 11:08 #9
PIS NU AF RETAXES!!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. september 2003 - 11:33 #10
øøøhh... betragt dig selv som anmeldt for overtrædelse af Ekspertens regler... sådanne udbrug vil vi absolut ikke se herinde...
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2003 - 11:36 #11
nanoq> han er heldigvis deaktiveret.
Avatar billede kop Nybegynder
06. september 2003 - 00:37 #12
jeg leder som en gal
Avatar billede kop Nybegynder
06. september 2003 - 00:53 #13
fundet den hedder http://www.oldradios.dk/der går en meget flink fætter rundt og hygger om gamle radioer/spolebåndoptager osv et besøg værd.
Avatar billede kop Nybegynder
06. september 2003 - 00:54 #14
der ber self uden der linket altså
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. september 2003 - 11:20 #15
kop> manden er deaktiveret og husk at linket skal stå alene som her:

fundet den hedder http://www.oldradios.dk/ der går en meget flink fætter rundt og hygger om gamle radioer/spolebåndoptager osv et besøg værd.
Avatar billede kop Nybegynder
06. september 2003 - 13:31 #16
Ja det skal jeg nok huske - men der havde indsneget sig en fejl på mit tastatur.så det næste ord auto blev kopieret med ind + div andre fejl som du kan (kop kom 5402)