Avatar billede mulan Nybegynder
05. september 2003 - 08:17 Der er 2 kommentarer

Backup af system state fejler - nogle gange - hvorfor?

Jeg anvender Backup Exec 8.6 Server edition og har hidtil ikke haft nogle problemer med dette.

Inden for det sidste par uger har jeg som oftest fået følgende fejl i loggen:

The item \\?\UNC\SRV02\System?State\Registration DB\Registration DB in use - skipped.
An error occurred retrieving System State files.
The System State file could not be backed up.

Uden at overhovedet pille ved opsætning og backup job, så kører den engang imellem igennem uden fejl (ca. 10% af tilfældene) Gode ideer til afhjælpning søges!!
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
05. september 2003 - 14:39 #1
kender ikke lige til backup exec, men har du prøvet og afinstallere det, og se om fejlen stadig er der..
Avatar billede carsten22 Nybegynder
05. september 2003 - 15:01 #2
Jeg fik problemet på windows 2000 server efter indlæggelse af sp4. - og løste det ved at slette det gamle job og oprette et nyt under "Job Definition". Lidt "molboagtigt" men det virkede.