Avatar billede jalla Nybegynder
04. september 2003 - 19:45 Der er 2 kommentarer

oprette netværk i dos

jeg er ved at oprette netværk fra en bærbar med dos, men mit problem er at jeg ikke har driveren til netkortet, er der nogen som kan hjælpe mig med at finde driveren, eller en måde at få netværket op at køre på.. jeg har en netvæks start diskette som jeg bruger.??
Avatar billede wickedd Juniormester
04. september 2003 - 20:00 #1
Brug com porten i dos
Avatar billede daxiez Nybegynder
05. september 2003 - 20:33 #2
Du kan nok finde en driver på www.driverguide.com
brugernavn: driver
password:  all
Derefter skal du køre startnet eller netstart i dos. mener det er det, men det kommer lidt an på hvilken dos version det er.
//daxiez