Avatar billede ssundsdal Nybegynder
04. september 2003 - 19:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside Design ?

Søger en som er villig til at lave et design til en musik side, må gerne hælde lidt hen ala 'e-plastic' design.

Siden må gerne være lidt udfordrene, altså man skal kunne se hvad det er for en side de er havnet på og gerne flot.

Så det bare med at se om nogle er friske :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. september 2003 - 19:11 #1
'e-plastic'?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
04. september 2003 - 19:14 #2
Ja .. Eller ved du ikke hvad e-plastic er ?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
04. september 2003 - 19:16 #3
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. september 2003 - 19:17 #4
Nåååååårh.... ;-) Troede det var et site, så jeg prøvede www.e-plastic.com osv.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
04. september 2003 - 19:21 #5
Ej dog ikke :D

- Men er det noget du kunne lave ? :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. september 2003 - 19:23 #6
Ja, bestemt - men, jeg kan desværre ikke tilbyde at lave det for kun 100 point alene. Det kunne ellers være en fed opgave, og jeg ville elske at lave den rigtig cool... Du kan se hvad jeg ellers har lavet her: www.larsholmgaard.dk
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
04. september 2003 - 19:27 #7
200 P så ?

Eller er vi helt over i noget andet ?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. september 2003 - 19:34 #8
Vi er ovre i noget helt andet... ;-) Men, lad endelig andre prøve først. Glipper det herinde, så smid mig en mail og vi finder ud af noget.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
04. september 2003 - 19:37 #9
Det er så iodren :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
04. september 2003 - 22:30 #10
Lukker..

holmgaard4 > Er ikke villig til at betale penge da det kun er til privat brug med en ven som en del af en hobby.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. september 2003 - 22:36 #11
Det er skam også helt fint. Igen, jeg ville gerne lave det site - men, jeg har ganske enkelt ikke råd til at lave det gratis. Derfor håbede jeg der var andre der meldte sig... håber du får det lavet alligevel.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
04. september 2003 - 22:48 #12
Men tænkte du også at kodening var inkluderet i det du laver ?
For det er skam kun et design jeg søger, og koder selv siden :)
Avatar billede designtrolden Nybegynder
05. september 2003 - 10:22 #13
O'høj hr. Bæver

Nogen der snakkede om HP-design?
... og så sidder jeg bare her og keder mig, typisk!

Du kan jo lige sende en mail til mig, hvis det er

Forresten jeg har være med til at designe www.livecamp.dk
og har selv designet www.graphicartist.dk