Avatar billede thedarkrider Nybegynder
04. september 2003 - 18:11 Der er 18 kommentarer og
4 løsninger

Webhotel med MSSQL

Jeg skal bruge et webhotel med MSSQL. Men hvilket er det billigste?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. september 2003 - 18:16 #1
Du kan bruge www.findwebhotel.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. september 2003 - 18:27 #2
Tror www.azero.dk er noget af det billigste du finder!
Avatar billede henrikgn Nybegynder
04. september 2003 - 18:30 #4
Uanset hvad du vælger - så hold fingrene LAAAANGT væk fra webdomain...!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. september 2003 - 18:30 #5
kxrider >> Der kan du da ikke se hvilke der understøtter MsSQL
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
04. september 2003 - 18:33 #6
Når du nu har fundet ét du kunne tænke dig, kan det være en god idé at søge i Google grupper og se hvad folk har skrevet om webhotellet der. Der er en gruppe, der hedder dk.edb.internet.udbydere.webhotel, hvor man kan lære meget om hvilke udbydere det kan betale sig at holde sig fra.

God jagt :-)
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
04. september 2003 - 18:35 #7
Er der ikke kun det til 499 pr. måned?
Avatar billede nielle Nybegynder
04. september 2003 - 18:42 #8
Avatar billede kxrider Nybegynder
04. september 2003 - 18:54 #9
----->jacobclausen. Det kan man da nr.2 rykke fra højre og står MSSQL.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. september 2003 - 18:56 #10
kxrider >> Hos mig står der ny MySql, og det er ikke helt det samme!
Avatar billede kxrider Nybegynder
04. september 2003 - 19:00 #11
ok Sorry, Jeg var list for hurtig.

:o)
Avatar billede kxrider Nybegynder
04. september 2003 - 19:00 #12
Lidt for hurtig
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. september 2003 - 20:30 #13
Avatar billede entertainer Nybegynder
05. september 2003 - 15:29 #14
Selvom kxrider var lidt for hurtig med linket til www.webhostpriser.dk, er det jo fortsat muligt at søge på siden efter webhoteller med MS SQL
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 15:33 #15
entertainer - hvor finder du det henne ?
Avatar billede entertainer Nybegynder
05. september 2003 - 15:59 #16
Gå ind under "WEBHOTEL" i menuen i toppen. Herefter kommer du til en side hvor du kan angive understøttelse af MS SQL som søgekriterie.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 16:01 #17
jeg kan desværre kun se 2 databaser den ene er en MS access den anden er en mySQL, kan da godt være det er mig der er dum :)
Avatar billede entertainer Nybegynder
05. september 2003 - 16:08 #18
triple-x >> Sorry...den hedder bare SQL. I dette tilfælde er det det samme som MS SQL.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 16:12 #19
ja der er sørme en der hedder SQL, men er du sikker på det er MS SQL, for det synes jeg ikke søgeresultatet bærer præg af
Avatar billede entertainer Nybegynder
05. september 2003 - 16:17 #20
Det tror jeg, men det kan da godt være jeg tager fejl. Jeg tror dog det er det tætteste vi kommer på det :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 16:20 #21
ja det vil jeg give dig ret i :) indtil videre kender jeg kun et sted og det er acommma.com :) som også er nævnt før af nielle
Avatar billede mitc Nybegynder
15. september 2003 - 11:58 #22
http://hosting.mitc.dk der koster de 50,- for en MSSQL db