Avatar billede martusse Nybegynder
04. september 2003 - 17:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 98

Tak for hjælpen med Printer/PSP. Det gik i orden. jubii.

Hvordan kommer man tilbage til det oprindelige, når en uvidende "nørd" (ikke mig) har været inde og fået slettet noget i styresystemet. Bl.a. FM20.DLL - MNSP32DLL -rassapi dll.Jeg har disse file på XP, men kan ikke kopiere dem ind på min datters, som har Windows 98. Jeg har prøvet at køre hendes Restore - men den er stadig syg og nettet kan vi ikke få geninstalleret.
Kan I hjælpe med dette??
V.H.
kathe
Avatar billede zhark Nybegynder
04. september 2003 - 17:46 #1
Man bør ikke sådan kopiere *.DLL file fra et OS til et andet!
Har I ikke Win 98 skiven? For så kan I jo bare geninstallere OS det fjerner ikke noget som helst på din HD, men får 98 op å' stå igen.
Avatar billede martusse Nybegynder
04. september 2003 - 18:17 #2
Nej... det er det som er problemet