Avatar billede carner Nybegynder
04. september 2003 - 17:12 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

CD-RW problem.

Jeg har igen brug for hjælp, denne gang er det mit CD-RW drev som driller og kommer med følgende fejlmeddelelse:
szAppName: WINWORD.EXE
sz AppVer: 0.0.0.6926
sz ModName: hunggapp
afsett: 00000000
Brænderen er en Aopen 48x12x50.
Kunne det måske tænkes, at driveren skulle opdateres, isåfald hvordan gør man så dette.
Håber at det går lige så godt som sidst jeg fik hjælp.

mvh en gammel knark.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. september 2003 - 17:14 #1
szAppName: WINWORD.EXE -> Microsoft Word

ligger der nogle word filer på den eller hva?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. september 2003 - 17:16 #2
hvornår kommer fejlen?
når du prøver at tilgå din brænder?
Avatar billede carner Nybegynder
04. september 2003 - 18:18 #3
Ja der ligger word filer på CDén, og problemet opstår når jeg vil gemme dokumentet.
Avatar billede carner Nybegynder
04. september 2003 - 18:49 #4
Ja jeg kom til at skrive det som svar.
Ja der ligger word filer på CDén, og problemet opstår når jeg vil gemme dokumentet.
Avatar billede gnudi Nybegynder
04. september 2003 - 18:54 #5
så er det derfor....du kan ikke "bare" brænde over på dine cd-rw'er. Hvis du bruger XP's brænderprogram skal du selv ligge den derind, og brænde den!
Avatar billede carner Nybegynder
04. september 2003 - 18:57 #6
Den forstod jeg ikke rigtigt, brændesoftvaren er Nero 5,5 den sidste version
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. september 2003 - 19:58 #7
Du vil brænde og samtidig gemme et dokument! har jeg misforstået noget?
Avatar billede carner Nybegynder
04. september 2003 - 20:31 #8
Det forekommer således, at når jeg har redigeret et dokument, og skal afslutte, bliver jeg spurgt om ændringer skal gemmes, og jeg siger ja, så prøver den godt nok, men der kommer så en fejlmedelese som viser "det der står i overskriften" der kommer også en meddelelse om at det er en hardware konflikt
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. september 2003 - 20:41 #9
Det dokument du redigerer, er det på en cd rom, og har det et tegn f.eks: mit.dokument
Avatar billede carner Nybegynder
04. september 2003 - 20:44 #10
Dokumentet er på CD-RW skive navnet på dokumentet er brev.
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. september 2003 - 20:50 #11
Er skiven brændt, det er ikke et dumt spørgsmål, for nogen brænder progammer kan godt lave skiverne læse og skrivbare, men hvis det er en brændt skive, kan du ikke redigere i noget på skiven, men du kan kopiere tingene over på harddisken og redigere der
Avatar billede carner Nybegynder
04. september 2003 - 20:53 #12
Skiver er formatteret for brug ti RW, jeg har også kunnet bruge den til det, jeg siden fået en anden brænder, om problemet kan ligge her vil jeg umidelbart ikke tro.
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. september 2003 - 21:15 #13
Det ku´da godt tænkes at en nyere driver kan løse problemet:
http://beta.driverguide.com/beta/index.php?action=dosearch&qm0=nero+5%2C5&qa5=3&sm=s
umiddelbart ser det det ud til at det er nr. 3 der kan bruges
Avatar billede carner Nybegynder
04. september 2003 - 21:50 #14
Hej igen: Jeg prøver lige med denløsning du har angivet.
Avatar billede carner Nybegynder
04. september 2003 - 21:51 #15
Jeg skulle gerne have givet nogle point
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. september 2003 - 08:15 #16
carner> vent til det virker :-)Jeg skulle gerne have givet nogle point
Avatar billede carner Nybegynder
05. september 2003 - 14:51 #17
Hej igen: Jeg tror Brænderen nu virker.
Jeg kom til at tænke på at skiverne var formateret da jeg kørte med FAT, det er nu efter jeg har fået en anden Harddisk NTFS.
Mange tak for hjælpen.
Venlig hilsen Carner
Avatar billede carner Nybegynder
05. september 2003 - 14:55 #18
Ps. Jeg skal have givet point, men kan ikke gøre det.
Iøvrigt til maqitouch, jeg har hentet den opdaterin du skrev om.
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. september 2003 - 15:11 #19
Da du selv har fundet ud af det, vil jeg mene, at du beholder det  svar fra 04/09-2003 21:50:18- hvis ikke andre er uenige.
Ku´du bruge opdateringen?
Avatar billede carner Nybegynder
05. september 2003 - 16:21 #20
Den opdatering du heviste til, og som jeg hentede var en almindelig NERO opdatering.
Tak for venligheden.
Carner
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. september 2003 - 17:05 #21
Velbekomme :-)