Avatar billede sirene Nybegynder
04. september 2003 - 16:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk hop fra et domæne til et andet

Hej alle jer kloge hoveder....

Jeg har nogle forskellige domænenavne, og vil gerne have at man automatisk bliver ført videre til mit hoveddomæne, hvis man kommer ind på et af de andre....

How to do i Dreamweaver?

På forhånd tusind tak for hjælpen
Sirene
Avatar billede whatever Nybegynder
04. september 2003 - 16:16 #1
Har du webhotel tilknyttet begge domæner?
Avatar billede whatever Nybegynder
04. september 2003 - 16:19 #2
Hvis ja, så lav en html-side som vidersender brugeren fra domæne1 til domæne2.

I Dreamweaver vælger du:

Insert > Head Tags > Refresh > Så indtaster du adressen til domæne2, og evt. antallet af sekunder inden siden skifter.

Filen gemmes og smides på på domæne1 som index-fil.
Avatar billede sirene Nybegynder
05. september 2003 - 08:15 #3
Tusind tak for hjælpen - det virker - du får lige dine points....

Dejlig dag til dig.....