Avatar billede imagemachine Nybegynder
04. september 2003 - 15:48 Der er 6 kommentarer

Nyheds script

Hej!

Jeg står og mangler et godt nyhedsscript.

Det, det skal kunne, er ganske enkelt:

De sidste 3 nyheder skal vises i forkortet version på forsiden, man skal så kunne klikke på dem og læse hele nyheden, i nyheds sektionen på siten
Man skal kunne putte nyheder ind via en password beskyttet side.

Er nogen der ved hvor jeg kan finde sådan et?

Scriptet skal være skrevet i ASP.
Database skal foregå via tekstfiler eller MySQL.
Avatar billede mr-super Nybegynder
04. september 2003 - 15:49 #1
Avatar billede mr-super Nybegynder
04. september 2003 - 15:49 #2
eller: søg på www.google.com
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. september 2003 - 16:06 #3
Jeg har et ASP nyhedsscript du gerne må tilpasse til dit brug. den viser alle nyheder, man derer en start og slutdato på nyheden, så den kun vises inden for disse to datoer. Til oprettelse af nyheder bruges en editor, der kan formatere tekst, indsætte billeder fra nettet, lave hyperlinks, rette i html kodem og meget mere

http://www.bufferzone.dk/pplads/ny.zip
Avatar billede imagemachine Nybegynder
04. september 2003 - 16:35 #4
bufferzone >

Jeg skal bruge et script som benytter MySQL.  :)
Avatar billede imagemachine Nybegynder
04. september 2003 - 16:36 #5
eller tekst filer
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. september 2003 - 16:57 #6
Helt ok. mit script kan ret let rettes til at anvende MySql, det er kun connectionfiler du skal rette, (afhængig af hvordan du tilgår databasen kan der være lidt mere) connectionen laves i en fil i lib biblioteket, så deter ret let