Avatar billede jet-setterinde Nybegynder
04. september 2003 - 15:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nokia 3510i

Hej alle

Jeg har et spørgsmål omkring pauseskærm på en Nokia 3510i, er der en der ved hvordan man ændre denne, da jeg har et kedeligt digitalt ur. Jeg har set mange med denne telefon, men de har billeder der skifter. Jeg har prøvet alt, men kan stadig ikke få det til at virke. Kan man hente pauseskærme på nettet? har prøvet at hente billeder, men jeg kan stadig ikke sætte den op til pauseskærm.

Håber en har mere styr på det end mig.

Jet-setterinden
Avatar billede arlet Juniormester
04. september 2003 - 15:55 #1
i profiler ændrer du det
Avatar billede tommyv Nybegynder
04. september 2003 - 21:44 #2
Så vidt jeg har fundet ud af (det kan selvfølgelig godt være at jeg tager fejl) så kan pauseskærmen på 3510i kun være det digitale ur :-(
Avatar billede geek Nybegynder
04. september 2003 - 23:36 #3
Man kan godt ændre pauseskærmen, ved dog ikke hvordan...
Har personligt rescalet mange pr0n billeder til en af mine venner (som har en 3510i) for at han kunne få en ordentlig pauseskærm.

Bestil evt. en fra en hjemmeside, eller kupponkatalog (dog tit ret dyre :( )
Geek
Avatar billede tommyv Nybegynder
05. september 2003 - 06:18 #4
Ifølge Nokias hjemmeside om 3510i (http://www.nokia.dk/phones/3510i/features.php), så er der en pauseskærm på telefonen og i parentes står der bare digitalur. Og på Kandu.dk (http://www.kandu.dk/dk/spg/18167) er der nogen der også har svaret på ovenstående spørgsmål, og her har svaret helt klart været nej. Så med mindre nogen specifikt kan sige hvordan man ændrer pauseskærmen i 3510i må man nok sige, at det ikke kan lade sig gøre...
Avatar billede jet-setterinde Nybegynder
05. september 2003 - 09:07 #5
Hej Tommyv
jeg giver dig ret, jeg har lige fået besked fra Nokia, at pauseskærmen kun kan være det digitale ur, øv.

Tak for hjælpen :-)
Avatar billede tommyv Nybegynder
05. september 2003 - 18:43 #6
Det var da så lidt og tak for point. Havde nu selv håbet at jeg ikke havde ret ;-)