Avatar billede djb Nybegynder
04. september 2003 - 13:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Button til at stoppe timeline animation

Jeg har 3 billeder liggene over hinanden i lag og så lavet en timeline animation i Dreamweaver, som tænder for et lag ad gangen mens de andre er slukket. Derefter har jeg lavet 3 flash buttons (en til hvert lag).

Spørgsmål: Hvordan får jeg animationen til at stoppe/pause ved de 3 lag, ved tryk/MouseOver og starte igen ?

NB! Det skal kunne laves i DREAMWEAVER/html.

Spørgsmål: Hvordan ændrer jeg størrelsen i mit html.dokument, så det bliver en popup i et mindre window ?
(uden div. toolbars)

NB! Det skal kunne laves i DREAMWEAVER/html.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
04. september 2003 - 15:32 #1
sp 2:

Du kan ikke ændre dit html.dokument, så det bliver et popup i et mindre vindue. Pop up defineres udfra den side hvorfra det "popper up".

Tryk SHIFT + F3 og under plus finder du behavior for pop-up og her kan du sætte værdier for toolsbars etc.

:-) k_l
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
04. september 2003 - 19:26 #2
sp 1:

Du skal bruge en extention til de behaviors som kommer med MX. Du kan finde en gratis her, som burde kunne det du søger.

http://www.projectseven.com/extensions/info/layeranimagic/animagic.htm

:-) karsten_larsen
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
08. september 2003 - 12:11 #3
Hvordan går det?
Avatar billede djb Nybegynder
17. september 2003 - 12:55 #4
Det gik ikke. Det var ikke helt det jeg sku bruge, men idéen var god nok. Jeg har droppet opgaven og lagt den ud af huset(givet den til en anden), da der var en deadline der skulle overholdes.